عکس هوایی سلماس

عکس هوایی

یکی از پرتقاضا ترین عکس های هوایی که در طی روزهای اخیر در مجموعه مپ اسکیل ثبت شده اند، عکس هوایی سلماس می باشد و این در حالی می باشد که سلماس یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی می باشد که طبق آخرین بروزرسانی جمعیت بالای 100.000 نفری در این شهر ساکن هستند. به عبارتی شهر سلماس به دلیل طراحی خاص و مدرنی که داراست به نام شهر شطرنجی نیز شناخته می شود. با این وجود عکس هوایی سلماس چیست؟ در ادامه این گزارش از مپ اسکیل قصد داریم شما عزیزان را با عکس هوایی سلماس و کاربردهای مهم آن آشنا سازیم. همراه ما باشید.

عکس هوایی سلماس چیست؟

عکس هوایی سلماس به عکس ها و تصاویری گفته می شوند که در طی دهه های اخیر به واسطه هواپیماها و تجهیزات عکسبرداری مخصوص، ثبت و ضبط شده اند و از طریق این تصاویر هوایی می توانید به عنوان استناد در مراجع و محاکم قضایی استفاده کنید. اما چگونه؟ اگر مشکلی برای ملک شما پیش آمده است و در حال از دست دادن ملک هستید، اگر اقدام به خرید عکس هوایی سلماس براساس مختصات ملک خود نمایید، مطمئن باشید که رای و نظر دادگاه تغییر خواهد کرد و به نفع شما خواهد بود.

با این وجود برای تهیه عکس هوایی ملک خود در سلماس در ابتدا باید مختصات جغرافیایی ملک در سلماس را به همراه دهه مدنظر برای کارشناسان ما در مپ اسکیل ارسال کنید تا بررسی های لازم صورت گیرد؛ پروسه استعلام عکس هوایی ملک شما در مپ اسکیل بصورت رایگان صورت می گیرد و این در حالی است که سایر مراکز برای استعلام عکس هوایی سلماس، هزینه دریافت می کنند.

پس از آنکه بررسی های لازم توسط مجموعه صورت گرفت، به شما اطلاع رسانی خواهد شد که عکس هوایی ملک شما در چه سال هایی موجود می باشد و در نتیجه می توانید از این طریق اقدام به خرید عکس هوایی سلماس نمایید. با این وجود مهم ترین کاربرد عکس هوایی سلماس این است که با استفاده از این عکس در محاکم قضایی بتوانید از زمین و ملک خود دفاع کنید؛ عکس هوایی معتبر یکی از محکمه پسندترین تصاویر هوایی می باشد که شما می توانید اقدام به خرید و ارائه آن در محاکم قضایی نمایید.

نمونه از عکس هوایی قدیمی سلماس
نمونه از عکس هوایی قدیمی سلماس آرشیو مپپ اسکیل

کاربردهای عکس هوایی سلماس چیست؟

اگر بخواهیم کاربردهای عکس هوایی سلماس را برای شما نام ببریم، می توان عوامل متعددی را نام برد و استناد کرد. اما از مهم ترین کاربردهای عکس هوایی سلماس می توان به پس گرفتن زمین از منابع طبیعی، پس گرفتن زمین از منابع ملی، کارشناسی دادگستری، دریافت سند ملک قدیمی به همراه ارائه استنادات دهه های اخیر از طریق عکس هوایی سلماس و… اشاره کرد که این موارد از اصلی ترین و مهم ترین عواملی می باشند که شما از طریق آنها می توانید نیاز کارشناسی خود را بر طرف کنید.

با این وجود اگر شما عکس هوایی ملک خود در سلماس را خریداری کنید، می توانید از کاربردهای مذکور استفاده نمایید و از ملک خود دفاع کنید. یک نکته بسیار مهم در زمینه خرید عکس هوایی سلماس می باشد و آن هم میزان اعتبار شرکت ارائه دهنده عکس هوایی است! به عبارتی اگر شرکتی شما از آن اقدام به خرید عکس هوایی سلماس کرده اید یک شرکت معتبر باشد، می توانید از مدارک ارائه شده توسط آن شرکت به عنوان سند و ادله در محاکم قضایی استفاده کنید.

اما اگر شرکت ارائه دهنده عکس هوایی سلماس یک شرکت نامعتبر باشد، هر چند شما بیشترین هزینه ممکن را بپردازید اما باز هم نمی توانید از اسناد و مدارک این مجموعه ها در محاکم قضایی استفاده کنید؛ حتی اگر اسناد ارائه شده کاملا صحیح باشند! به همین دلیل توصیه می کنیم در انتخاب شرکت ارائه دهنده عکس هوایی سلماس دقت بیشتری داشته باشید.

مپ اسکیل به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین مجموعه ارائه دهنده عکس هوایی و نقشه هوایی در کشور می باشد و تمام اسناد ارائه شده توسط مجموعه مپ اسکیل، قابل پیگیری هستند.

معتبرترین مرکز برای خرید عکس هوایی سلماس

اگر به دنبال معتبرترین شرکت برای خرید عکس هوایی سلماس هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که مپ اسکیل به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین شرکت در این زمینه می باشد که آرشیو جامع و کاملی از عکس هوایی کشور در دهه های اخیر علی الخصوص عکس هوایی سلماس را دارد.

با این وجود اگر شما عکس هوایی ملک خود در سلماس را با استفاده از آرشیو جامع مپ اسکیل تهیه کنید، لازم به ذکر می باشد که از آن می توانید در تمام محاکم قضایی و اجرایی کشور به عنوان یک سند محکمه پذیر استفاده کنید. از این رو ما در مپ اسکیل آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان هستیم تا بهترین نتیجه ممکن را برای شما به ارمغان بیاوریم.

نقشه هوایی سلماس
نقشه هوایی وضع موجود سلماس

خرید نقشه هوایی سلماس

معمولا عکس هوایی سلماس و نقشه هوایی سلماس دو مفهوم یکسان شناخته می شوند و این کاملا اشتباه است. به عبارتی باید بگوییم که نقشه هوایی به نسخه تکامل یافته و مدرن عکس هوایی سلماس گفته می شود که براساس یکسری عملیات مهندسی اعم از فتوگرامتری و… تهیه می شود. لازم به ذکر است که برای تهیه عکس هوایی سلماس نیاز به نقشه هوایی ندارید و اما برای تهیه نقشه هوایی سلماس نیاز به عکس هوایی سلماس است. اما برای خرید نقشه هوایی سلماس چه کاری باید انجام داد؟

برای خرید نقشه هوایی سلماس شما عزیزان می توانید از خدمات تخصصی مجموعه مپ اسکیل استفاده کنید تا بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. لازم به ذکر است با توجه به آرشیو جامع و کامل مپ اسکیل از عکس هوایی سلماس در دهه های اخیر، نقشه هوایی ملک شما در سلماس در دهه های اخیر در کمترین بازه زمانی ممکن تهیه و ارسال خواهد شد. از این رو اگر مایل

کاربردهای نقشه هوایی سلماس

در خصوص اینکه نقشه هوایی سلماس چه کاربردهایی دارد، باید به عوامل متعددی اشاره کنیم که می توانید با خرید این داده، به موارد متعددی دسترسی پیدا کنید. از این رو از مهم ترین کاربردهای نقشه هوایی سلماس براساس موقعیت جغرافیایی ملک شما می توان به این موارد اشاره نمود.

1. پیدا کردن موقعیت جغرافیایی ملک قدیمی

برای پیدا کردن موقعیت جغرافیایی ملک قدیمی شما می توانید از نقشه هوایی سلماس استفاده کنید. به عبارتی اگر موقعیت جغرافیایی ملک قدیمی خود را نمی دانید، می توانید آنرا با استفاده از نقشه هوایی سلماس پیدا کنید.

2. بررسی میزان تجاوز ملک های مجاور

ممکن است در طول زمان ملک های مجاور ملک شما در سلماس، تعارض کرده باشند. اما اگر شما از این موضوع مطمئن هستید و نمی توانید آنرا اثبات کنید، می توانید اقدام به تهیه نقشه هوایی سلماس براساس موقعیت جغرافیایی ملک و دهه مدنظر نمایید. با این وجود اگر نقشه هوایی سلماس را برای ملک خود از مپ اسکیل تهیه کنید، می توانید میزان تعارض ملک خود را مشخص کنید و در مراجع قضایی از آن به عنوان محکمه پسندترین مدرک استفاده کنید.

3. جزئیات بیشتر نقشه هوایی سلماس

اگر مایل به تهیه نقشه قدیمی از ملک خود هستید تا بتوانید به جزئیات بیشتری در خصوص آن برسید، لازم به ذکر است که بهترین راهکار ممکن برای شما خرید نقشه هوایی سلماس می باشد. این در حالی است که اگر شما عکس هوایی سلماس را خریداری کنید، جزئیات کمتری برای شما قابل مشاهده خواهد بود و اما نقشه هوایی ملک شما در سلماس دارای جزئیات بیشتری می باشد و می تواند نیاز شما را رفع کند.

4. تعیین قدمت ملک در سلماس

یکی دیگر از قابلیت های نقشه هوایی سلماس این است که شما با استفاده از آن می توانید قدمت ملک خود را مشخص کنید. به عبارتی اگر نیاز به این دارید تا قدمت بنای خود در سلماس را مشخص کنید، می توانید از طریق تهیه نقشه هوایی سلماس آنرا مشخص کنید. از این رو برای مشخص کردن قدمت ملک در سلماس می توانید از طریق مجموعه مپ اسکیل اقدام به تهیه نقشه هوایی سلماس نمایید.

خرید عکس هوایی سلماس از مپ اسکیل

برای خرید عکس هوایی سلماس از مپ اسکیل در ابتدا شما می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی مپ اسکیل تماس بگیرید و سوالات خود را در خصوص اینکه عکس هوایی برای نیاز شما بهتر است یا نقشه هوایی، بپرسید؛ تیم پشتیبانی مپ اسکیل همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند تا بتوانند بهترین نتیجه ممکن را به شما ارائه دهند. پس از آنکه به پاسخ سوالات خود رسیدید، می توانید درخواست خود را در سامانه ما ثبت نمایید تا در اسرع زمان فایل های مربوطه به شما ارائه گردد.

لازم به ذکر است که ما در مپ اسکیل تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا عکس هوایی و نقشه هوایی ملک شما در سلماس در سریع ترین حالت ممکن به همراه بهترین کیفیت ارائه شود. بنابراین پس از ثبت درخواست شما، ما فورا پروسه تهیه را از سر خواهیم گرفت و پس از اتمام پروسه تهیه، برای شما ارسال خواهد گردید.

جهت ثبت درخواست خود می توانید از طریق شماره های 02128423013 – 09120448336 اقدام کنید.

هزینه عکس هوایی سلماس چقدر می باشد؟

هزینه عکس هوایی سلماس چقدر است؟ برای خرید عکس هوایی سلماس در دهه های گذشته، باید به اطلاع شما برسانیم که هزینه اعلامی از طرف مپ اسکیل کمترین هزینه ممکن است؛ چرا که ما در مپ اسکیل به جامع ترین و کامل ترین آرشیو عکس هوایی سلماس دسترسی کامل و لازم داریم. به همین ترتیب هزینه ای که شما در خصوص عکس هوایی سلماس در مپ اسکیل پرداخت خواهید کرد، کمترین هزینه ممکن خواهد بود.

اما هزینه خرید عکس هوایی سلماس در مپ اسکیل یک هزینه ثابت نیست و ما نمی توانیم برای عکس هوایی سلماس در تمام دهه ها یک نرخ مشخص کنیم. با این وجود برای برآورد و مشخص کردن هزینه عکس هوایی سلماس در ابتدا باید درخواست خود را ثبت نمایید و پس از آنکه درخواست شما ثبت گردید، کارشناسان ما هزینه را مشخص و اعلام خواهند کرد.

نتیجه گیری

اگر مشکلی برای ملک شما عزیزان در سلماس رخ داده است و نمی توانید دلیل و مدرک برای آن ارائه دهید تا مشکل را بر طرف کنید، لازم به ذکر است که یکی از راهکارهای ممکن خرید عکس هوایی سلماس و یا خرید نقشه هوایی سلماس می باشد تا از این طریق مشکل رفع شود. از این رو در صورتی که شما اقدام به تهیه عکس هوایی سلماس و نقشه هوایی سلماس نمایید، می توانید ادله کافی و محکمه پسند را به محاکم قضایی ارائه دهید تا رای دادگاه را به نفع خود تغییر دهید.

عکس هوایی سلماس چیست؟

به مجموعه عکس هایی گفته می شوند که در طی دهه های اخیر توسط هواپیماهای مخصوص تهیه شده اند.

مقیاس عکس هوایی سلماس  چقدر است؟

مقیاس عکس هوایی سلماس در دهه های مختلف فرق دارد و یک عدد ثابت نیست.

برای تفسیر عکس هوایی سلماس چه کنیم؟

برای تفسیر عکس هوایی سلماس می توانید از کارشناسان مپ  اسکیل درخواست خدمات نمایید.

بازه زمانی تحویل عکس هوایی سلماس در مپ اسکیل چند روزه است؟

ما سعی می کنیم تا در کمترین بازه زمانی ممکن پروسه تهیه عکس هوایی سلماس را انجام دهیم.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت اخذ راهنمایی درباره محصولات رایگان فقط از طریق دیدگاه اقدام نمایید. جهت مشاوره در موارد دیگر مانند سفارش پروژه، درخواست همکاری ، مشاوره در خرید از راه های زیر می تواند اقدام نمایید.


ایمیل:     info@mapscale.ir


02128423013
مشاور:


09120448336
واتساپ:


 

آخرین آموزش ها
بیشتر بخوانید
عکس هوایی

عکس هوایی ایلام

ایلام با اینکه در ناحیه کوهستانی و نیمه‎گرم کشور قرار گرفته، اما به دلیل طبیعت نیمه ‎مرطوب خود یکی از استان‎های جنگلی ایران است. شمال این استان زمستان‎های سرد…
بیشتر بخوانید
عکس هوایی اهواز
عکس هوایی

عکس هوایی اهواز

شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید که اهواز در زمان ساسانیان یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور به حساب می‌آمد و به دلیل صنعت نساجی خود شهره عام و خاص…
بیشتر بخوانید
نوشتهٔ پیشین
عکس هوایی کرمانشاه
نوشتهٔ بعدی
عکس هوایی اهواز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نیاز به پشتیبانی دارید؟ در خدمتیم...
×
پشتیبانی واتساپ Whatsapp chat
پشتیبانی تلگرام Whatsapp chat
2 +