عکس هوایی کرمانشاه

عکس هوایی

بررسی‌های باستان شناسی نشان داده که کرمانشاه از نخستین مراکزی بوده که تمدن بشری در آن شکل گرفته است. بخش‌های مختلف ایران به صورت مقطعی محل سکونت اقوام مختلف بوده اما در استان کرمانشاه به صورت پیوسته انسان‌ها سکونت داشته‌اند. با توجه به اینکه کرمانشاه در مسیر راه ابریشم و جاده شاهی قرار داشت به همین دلیل از اهمیت بسیار بالایی در دنیای کهن برخوردار بود. این روزها هم به دلیل حضور این استان در مرز بین ایران و عراق همچنان اهمیت خود را حفظ کرده است. یکی از ویژگی‌های استان کرمانشاه برخورداری از هر چهار فصل در یک زمان است. در صورتی که شما هم به دنبال تهیه عکس هوایی کرمانشاه هستید با این نوشته همراه باشید. در این مقاله از مپ اسکیل قصد داریم مزایا و کاربردهای عکس هوایی کرمانشاه را برای شما تشریح کنیم.

عکس هوایی کرمانشاه چیست؟

این روزها به لطف حضور اپلیکیشن‌های مسیریاب و سرویس‌های آنلاین با مفهوم عکس هوایی ناآشنا نیستیم. عکس هوایی کرمانشاه در واقع مجموعه تصاویری است که توسط دوربین‌های متصل به هواپیما یا ماهواره از محدوده خاصی از این استان گرفته می‌شود.

شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید که شما می‌توانید به عکس هوایی کرمانشاه از دهه‌های پیشین (دهه 30 تا 90 خورشیدی) دسترسی داشته باشید. به این دلیل که فرایند عکس‌برداری هوایی از شهرهای مختلف ایران از دهه 30 خورشیدی آغاز شد و تا به الان ادامه داشته است. ما اینجا در مپ اسکیل به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های کشور در زمینه تهیه عکس و نقشه هوایی به عکس هوایی کرمانشاه نیز دسترسی داریم و شما می‌توانید به سهولت و در کمترین زمان ممکن به عکس و نقشه هوایی ملک یا زمین خود دسترسی داشته باشید.

اما عکس هوایی کرمانشاه یا شهرهای مختلف ایران دقیقا چه کاربردی دارند؟ در دهه 40 خورشیدی به دلیل بروز انقلاب سفید در ایران، تغییرات زیادی در نحوه مالکیت و کاربری اراضی و املاک مختلف شکل گرفت و همین موضوع منجر به اختلافات بسیاری شد. حالا شما می‌توانید با استفاده از عکس هوایی کرمانشاه به جزئیات مربوط به ملک یا زمین خود در دهه‌های پیشین دسترسی داشته باشید. از این عکس هوایی می‌توان برای پس گرفتن زمین از منابع طبیعی و منابع ملی، کارشناسی دادگستری، ارائه به دادگاه‌ها، گرفتن سند و … نیز استفاده کرد.

عکس هوایی تا دهه 90 با استفاده از تجهیزات آنالوگ تهیه می‌شد. عکس‌های آنالوگ روی کاغذ چاپ می‌شدند و از قابلیت‌ زوم برخوردار نبودند. به همین دلیل باید آن‌ها را با استفاده از اسکنرهای خاص به عکس دیجیتال تبدیل کرد تا بتوان به شکل یک فایل دیجیتال در اختیار داشت. برخی مجموعه‌ها از اسکنر 28 میکرونی برای انجام این کار استفاده می‌کنند که از دقت خوبی برخوردار نیست. اما ما در مپ اسکیل از اسکنرهای 21 میکرونی برای انجام این کار استفاده می‌کنیم که خروجی بسیار خوبی دارد.

ما در مپ اسکیل تنها مجموعه در ایران هستیم که به عکس هوایی شهرهای مرزی هم دسترسی داریم. در نتیجه زمین یا ملک شما در هر جایی از این استان که وجود داشته باشد می‌توانید به عکس هوایی آن دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید عکس هوایی کرمانشاه را با مقیاس‌های مختلف دریافت کنید. ما در مپ اسکیل تلاش کرده‌ایم تا عکس هوایی کرمانشاه را با مقیاس پایین برای شما عزیزان تهیه کنیم تا جزئیات مربوط به ملک یا زمین شما کاملا مشخص باشد.

عکس هوایی شهرهای کرمانشاه

همان‌طور که پیشتر هم به این موضوع اشاره کردیم، ما در مپ اسکیل تنها مجموعه‌ای هستیم که به عکس هوایی شهرهای مرزی ایران هم دسترسی داریم. ما بزرگ‌ترین آرشیو عکس و نقشه هوایی ایران هستیم و بخش‌های زیادی از استان کرمانشاه را هم تحت پوشش خود داریم. از جمله این مناطق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عکس هوایی صحنه
  • عکس هوایی گیلانغرب
  • عکس هوایی کرمانشاه
  • عکس هوایی دالاهو
  • عکس هوایی روانسر
  • عکس هوایی سرپل ذهاب
  • عکس هوایی ثلاث باباجانی
  • عکس هوایی جوانرود
  • عکس هوایی اسلام آباد غرب
  • عکس هوایی هرسین
  • عکس هوایی کنگاور
  • عکس هوایی قصر شیرین
  • عکس هوایی کنگاور

در صورتی که می‌خواهید بدانید عکس هوایی ملک یا زمین شما در آرشیو مپ اسکیل وجود دارد یا نه کافیست که مختصات جغرافیایی به همراه دهه مدنظرتان را برای ما از طریق تلگرام، واتساپ یا ایتا ارسال کنید تا نتیجه استعلام را در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع شما عزیزان برسانیم. لازم به ذکر است که ما این استعلام را به صورت کاملا رایگان برای شما انجام می‌دهیم؛ این در حالیست که سایر مجموعه‌ها برای انجام این کار هزینه جداگانه اخذ می‌کنند.

مزایای خرید عکس هوایی کرمانشاه

عکس هوایی کرمانشاه از مزایای بسیاری برخوردار است. برای مثال اگر شما به دنبال پس گرفتن زمین از منابع ملی یا طبیعی باشید، عکس هوایی کرمانشاه گزینه مناسب‌تری برای شما خواهد بود؛ چرا که این سازمان‌ها از شما عکس هوایی ملک یا زمین‌‌تان را طلب خواهند کرد. از دیگر مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی میزان تجاوز املاک همسایه
  • پیدا کردن ملک گمشده
  • گرفتن سند برای ملک قدیمی
  • ارائه به سازمان منابع ملی و طبیعی برای پس گرفتن زمین
  • استفاده در پروژه‌های مهندسی
  • استفاده برای کارشناسی دادگستری

از کجا عکس هوایی کرمانشاه بخریم؟

انتخاب یک مرکز مناسب برای تهیه عکس هوایی کرمانشاه از اهمیت بسیاری برخوردار است. یک مرکز خوب باید عکس هوایی کرمانشاه را در سریع‌ترین زمان، با قیمت مناسب و کیفیت بالا به شما عرضه کند. همچنین این مرکز باید مورد تایید سازمان‌های مختلف کشور نیز باشد. ما اینجا در مپ اسکیل به عنوان یک سازمان رسمی و تایید شده آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستیم.

نقشه هوایی کرمانشاه بخریم یا عکس هوایی کرمانشاه ؟

اگر می‌خواهید بدانید که نقشه هوایی کرمانشاه بهتر است یا عکس هوایی کرمانشاه باید به شما بگوییم که پاسخ ثابت و از پیش تعیین شده برای این سوال وجود ندارد. ممکن است فکر کنید که همیشه نقشه هوایی کرمانشاه گزینه بهتری نسبت به عکس هوایی کرمانشاه است؛ اما این یک تصور غلط است. به این دلیل که هر کدام از این موارد دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و کارایی‌های خاص خود را دارند. برای اینکه تشخیص دهید کدام یک از این موارد برای‌تان گزینه مناسب‌تری است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • عکس هوایی نسبت به نقشه هوایی در مدت زمان کوتاه‌تری تهیه می‌شود.
  • هزینه عکس هوایی نسبت به نقشه هوایی کمتر است.
  • عکس هوایی عوارض مرتفع را نشان می‌دهد اما نقشه هوایی کاملا قائم است.
  • برای پس گرفتن زمین از منابع طبیعی و ملی نیاز به عکس هوایی کرمانشاه است.
  • عکس هوایی یک تصویر خام است و اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار خواهد داد.
  • کاربری زمین در عکس هوایی همیشه مشخص است؛ برای مثال زمین کشاورزی در عکس هوایی مشخص خواهد بود در حالی که ممکن است این مورد در نقشه هوایی ذکر نشود.
  • عکس هوایی دارای سیستم مختصاتی نمی‌باشد و شمال جغرافیایی در آن مشخص نیست؛ اما نقشه هوایی از سیستم مختصاتی برخوردار بوده و شمال جغرافیایی هم در آن مشخص است.

همانطور که مشاهده کردید تفاوت‌های زیادی بین عکس و نقشه هوایی وجود دارد و همین تفاوت‌ها سبب می‌شود که هر کدام برای کاربردهای خاصی مناسب باشند. در صورتی که قادر به تصمیم‌گیری بین نقشه و عکس هوایی کرمانشاه نیستید، می‌توانید با شماره‌های مندرج در تماس باشید تا کارشناسان ما بر اساس نیاز و هدف‌تان شما را راهنمایی کنند.

خرید عکس هوایی کرمانشاه از سازمان نقشه برداری کشور

سازمان نقشه‌برداری کشور به عنوان عالی‌ترین نهاد تهیه اطلاعات مکانی کشور یکی از گزینه‌ها برای خرید عکس هوایی کرمانشاه است. البته خرید از این سازمان دردسرهای خاص خود را دارد اما شما می‌توانید به آرشیو خوبی از عکس و نقشه هوایی کل ایران از جمله عکس هوایی کرمانشاه دسترسی داشته باشید. طولانی بودن پروسه خرید و کندی سامانه از جمله مشکلات این سازمان است.

اگر دوست دارید که خرید عکس هوایی کرمانشاه را از این سازمان انجام دهید، کارشناسان ما در مپ اسکیل می‌توانند در انجام این کار به شما کمک کنند. کافیست با شماره‌های مندرج تماس بگیرید تا اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم.

خرید عکس هوایی کرمانشاه از سازمان جغرافیایی ارتش

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای خرید عکس هوایی کرمانشاه در اختیار دارید، سازمان جغرافیایی ارتش است. البته خوب است بدانید که برای خرید عکس هوایی کرمانشاه از این سازمان نیاز است که حتما یک نامه از سوی یک شرکت معتبر داشته باشید و درخواست خود را به عنوان یک شخصیت حقوقی مطرح کنید. با توجه به نظامی بودن این سازمان، قوانین و باید و نبایدهای خاصی برای خرید عکس هوایی کرمانشاه در آن وجود دارد که می‌تواند کار را تا حدی برای شما سخت کند.

کارشناسان ما در مپ اسکیل تجربه خوبی در زمینه ثبت درخواست از سازمان جغرافیایی ارتش دارند و می‌توانند در این راه به شما کمک کنند.

خدمات عکس هوایی کرمانشاه مپ اسکیل

مفتخریم به شما اطلاع دهیم که به عنوان قدیمی‌ترین و جامع‌ترین آرشیو عکس و نقشه هوایی ایران، تنها مرکزی هستیم که به عکس هوایی شهرهای مرزی هم دسترسی داریم. از سویی دیگر خدمات ما صرفا محدود به ارائه عکس و نقشه هوایی نخواهد بود. از دیگر خدمات ما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات مشاوره و استعلام رایگان
  • ارائه خدمات ثبت درخواست از سازمان جغرافیایی ارتش و سازمان نقشه‌برداری کشور
  • خدمات تفسیر عکس هوایی کرمانشاه از دهه‌های گذشته
  • جانمایی ملک و زمین روی عکس هوایی
  • خدمات تهیه نقشه UTM
  • خدمات نقشه‌برداری با پهپاد
  • جانمایی پلاک ثبتی با استفاده از نقشه هوایی کرمانشاه
  • و ….

مراحل خرید از مپ اسکیل نیز به شرح زیر خواهد بود:

  • در آغاز لازم است که مختصات جغرافیایی ملک یا زمین به همراه دهه مدنظرتان را به وسیله پیام‌رسان‌های تلگرام، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید.
  • ما استعلام ملک یا زمین شما را به صورت کاملا رایگان انجام می‌دهیم.
  • بعد از استعلام هزینه تهیه عکس هوایی کرمانشاه برآورد شده و به اطلاع شما رسانیده می‌شود.
  • بعد از تایید و پرداخت هزینه از سوی شما، عکس هوایی کرمانشاه به شما تحویل داده می‌شود.

قیمت عکس هوایی کرمانشاه چقدر است؟

لازم است به اطلاع شما برسانیم که این مسئله به متراژ، کاربری و موقعیت جغرافیایی ملک یا زمین شما بستگی دارد و عدد ثابتی نیست. در نتیجه ما پیش از استعلام قادر به اظهار نظر در این مورد نیستیم. چنانچه قصد دارید که در مورد قیمت عکس هوایی کرمانشاه بدانید، کافیست مختصات و دهه مدنظرتان را از طریق تلگرام، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید تا نتیجه را در اسرع زمان به اطلاع شما برسانیم.

نکته: ما در مپ اسکیل نسبت به تمامی مجموعه‌ها هزینه کمتری برای عکس هوایی دریافت می‌کنیم.

نتیجه گیری

عکس هوایی کرمانشاه یکی از محکمه‌پسندترین مدارک موجود برای پس گرفتن زمین از منابع طبیعی و ملی، ارائه به محاکم قضایی و … است. اما شما زمانی می‌توانید از عکس هوایی کرمانشاه به عنوان یک مدرک استفاده کنید که توسط مراکز مورد تایید تهیه شده باشد. ما اینجا در مپ اسکیل یکی از این مراکز هستیم و عکس و نقشه هوایی تهیه شده توسط ما کاملا قابل پیگیری است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های مندرج تماس بگیرید.

منظور از عکس هوایی کرمانشاه چیست؟

عکس هوایی کرمانشاه مجموعه تصاویر هوایی است که توسط دوربین‌های متصل به هواپیما یا ماهواره از سطح این استان گرفته شده است.

چگونه عکس هوایی دهه 40 ملک یا زمین خود را تهیه کنم؟

شما می‌توانید عکس هوایی دهه 40 ملک یا زمین خود را از مپ اسکیل تهیه کنید.

تهیه عکس هوایی دهه‌های پیشین ملک یا زمین در کرمانشاه چقدر طول می‌کشد؟

ما این کار را در مپ اسکیل در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم.

برای تهیه عکس هوایی کرمانشاه چقدر باید هزینه کنم؟

قیمت عکس هوایی کرمانشاه به متراژ، کاربری و نحوه دسترسی به ملک یا زمین‌تان بستگی دارد.

1/5 - (1 امتیاز)

جهت اخذ راهنمایی درباره محصولات رایگان فقط از طریق دیدگاه اقدام نمایید. جهت مشاوره در موارد دیگر مانند سفارش پروژه، درخواست همکاری ، مشاوره در خرید از راه های زیر می تواند اقدام نمایید.


ایمیل:     info@mapscale.ir


02128423013
مشاور:


09120448336
واتساپ:


 

آخرین آموزش ها
بیشتر بخوانید
عکس هوایی

عکس هوایی قم

استان قم یکی از استان‎های مرکزی ایران است که مرکز آن، هفتمین کلان‎شهر ایران محسوب می‏شود. این استان که از آب‎وهوای خشک و نیمه‎خشک برخوردار است، در تمام روزهای…
بیشتر بخوانید
نوشتهٔ پیشین
عکس هوایی خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نیاز به پشتیبانی دارید؟ در خدمتیم...
×
پشتیبانی واتساپ Whatsapp chat
پشتیبانی تلگرام Whatsapp chat
2 +