عکس هوایی کردستان

عکس هوایی

کردستان یکی از استان‌های کوهستانی کشور است که دره‌ها و دشت‌های مرتفع زیادی در آن وجود دارد. شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید که با وجود اینکه این استان از دریا فاصله زیادی دارد اما سرچشمه بسیاری از رودهای بزرگی که به دریای خزر می‌رسد از کوهستان‌های این استان است. در حال حاضر استان کردستان دارای 10 شهرستان بوده و جمعیت آن بر اساس آخرین سرشماری انجام شده بیش از 2 میلیون نفر می‌باشد. چنانچه شما هم نیاز به عکس هوایی کردستان دارید، در این نوشته قصد داریم اطلاعات بیشتری در این زمینه به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید تا با مزایا و شیوه تهیه عکس هوایی کردستان بیشتر آشنا شوید.

عکس هوایی کردستان چیست؟

عکس هوایی تصاویری است که از خصوصیات ظاهری یک منطقه خاص از زمین تهیه می‌شود. این اصطلاح عموما به عکس‌هایی اطلاق می‌شود که برای تهیه آن‌ها یک دوربین سوار بر هواپیما یا ماهواره‌های خاص شده و فرایند عکس‌برداری از فاصله دور و از هوا انجام می‌شود. انجام این کار دلایل مختلفی دارد: شهرسازی، کشاورزی، حفاظت از محیط زیست و … از جمله این دلایل هستند.

عکس هوایی کردستان می‌تواند اطلاعات زیادی در مورد سطح زمین یک منطقه خاص به ما انتقال دهد. شما می‌توانید از عکس هوایی کردستان در دهه‌های پیش نیز استفاده کنید اما چگونه؟ خوب است بدانید که فرایند عکس‌برداری هوایی از بخش‌های مختلف ایران از جمله استان کردستان از دهه 30 خورشیدی آغاز شد و تا به الان ادامه دارد.

ما اینجا در مپ اسکیل به عنوان قدیمی‌ترین مجموعه ارائه کننده عکس و نقشه هوایی ایران، مجموعه بسیار بزرگی از عکس هوایی را از منابع ایرانی و خارجی تهیه کرده و در اختیار شما قرار می‌دهیم. در نتیجه شما می‌توانید به عکس هوایی کردستان در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه دسترسی داشته باشید. ما در مپ اسکیل تنها مجموعه‌ای هستیم که به عکس هوایی شهرهای مرزی ایران نیز دسترسی داریم. با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از شهرهای استان کردستان در مناطق مرزی ایران حضور دارد در نتیجه شما می‌توانید با استفاده از آرشیو ما در مپ اسکیل به عکس هوایی ملک یا زمین خود دسترسی داشته باشید.

از عکس هوایی کردستان می‌توان در موارد مختلف استفاده کرد. برای مثال اگر قصد پس گرفتن زمین خود از سازمان منابع ملی یا طبیعی دارید، اگر به دنبال گرفتن سند برای ملک قدیمی هستید، اگر می‌خواهید کاربری زمین خود در دهه‌های گذشته را بررسی کنید و ده‌ها اگر دیگر، می‌توانید از عکس هوایی کردستان در دهه مدنظر خود استفاده کنید.

نکته: لازم است به این نکته توجه داشته باشید که عکس هوایی کردستان تنها زمانی توسط سازمان‌های مختلف و محاکم قضایی پذیرفته می‌شود که از سوی مراکز معتبر و مورد تایید تهیه شده باشد. در نتیجه در انتخاب یک مرکز مناسب نباید عجله داشته باشید.

عکس هوایی شهرهای کردستان

همان‌طور که پیشتر نیز به این موضوع اشاره کردیم، ما در مپ اسکیل تنها مرکزی هستیم که به عکس هوایی شهرهای مرزی نیز دسترسی داریم. به جرئت می‌توانیم ادعا کنیم که ما بزرگ‌ترین و جامع‌ترین آرشیو عکس هوایی ایران محسوب می‌شویم؛ در نتیجه در هر جایی از استان کردستان یا سایر شهرها و استان‌های کشور باشید می‌توانید به عکس هوایی ملک یا زمین خود دسترسی داشته باشید. از جمله مناطق تحت پوشش ما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عکس هوایی قروه.
  • عکس هوایی سنندج.
  • عکس هوایی کامیاران.
  • عکس هوایی سروآباد.
  • عکس هوایی بیجار.
  • عکس هوایی دیواندره.
  • عکس هوایی سقز.
  • عکس هوایی بانه.
  • عکس هوایی مریوان.
  • عکس هوایی دهگلان.

با توجه به این که ما اکثر بخش‌های استان کردستان را پوشش داده‌ایم بنابراین می‌توانید عکس هوایی ملک یا زمین خود را به سرعت از ما دریافت کنید. اگر می‌خواهید از وجود عکس هوایی ملک یا زمین خود در آرشیو ما یعنی مپ اسکیل اطمینان پیدا کنید، کافیست مختصات جغرافیایی به همراه دهه مدنظرتان را از طریق تلگرام، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید تا پس از استعلام رایگان نتیجه را به شما اعلام کنیم. خوب است بدانید که سایر سازمان‌ها برای استعلام نیز هزینه جداگانه دریافت می‌کنند اما ما این کار را برای شما به رایگان انجام می‌دهیم.

مزایای خرید عکس هوایی کردستان

عکس هوایی کردستان در دهه‌های گذشته می‌تواند اطلاعات بسیاری را در مورد ملک شما به اطلاع‌تان برساند. شما می‌توانید از عکس هوایی کردستان برای ارائه به عنوان مدرک به محاکم قضایی و سایر سازمان‌های کشور استفاده کنید. از جمله مزایای خرید عکس هوایی کردستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه به سازمان منابع ملی و طبیعی برای پس گرفتن زمین.
  • ارائه به عنوان مدرک به مراجع قضایی.
  • ارائه به سازمان‌های جهاد کشاورزی، جنگلداری، موسسات خاک‌شناسی، شرکت نفت و …
  • استفاده برای گرفتن سند املاک قدیمی.
  • استفاده برای کارشناسی دادگستری.
  • بررسی میزان تجاوز املاک همسایه.
  • بررسی کاربری یک ملک از گذشته تا به الان.
  • پیدا کردن ملک گمشده با استفاده از عکس هوایی کردستان.
  • بررسی قدمت یک ملک.

از کجا عکس هوایی کردستان بخریم؟

همان‌طور که مشاهده کردید، عکس هوایی کردستان کاربردهای بسیاری دارد. اما مهم است که عکس هوایی کردستان را از یک مرکز معتبر و مورد تایید تهیه کنید. در غیر این صورت این مزایا و کاربردها برای شما عملی نخواهند شد؛ چرا که محاکم قضایی و سازمان‌های مختلف کشور عکس هوایی کردستان را صرفا از کارشناسان خاصی می‌پذیرند. ما اینجا در مپ اسکیل یکی از این مراکز معتبر هستیم و کلیه مجموعه‌های عکس و نقشه هوایی تهیه شده توسط ما مورد پذیرش ارگان‌های مختلف کشور است.

نقشه هوایی کردستان بخریم یا عکس هوایی کردستان ؟

ممکن است شما هم عکس و نقشه هوایی کردستان را یک مفهوم واحد بدانید و فکر کنید که این دو در واقع یک چیز هستند. اما خوب است بدانید که هر کدام این موارد دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود بوده و کارایی متفاوتی دارند. اما حالا که این دو با یکدیگر متفاوت هستند کدامیک از آن‌ها برای شما مناسب است؟ نمی‌توان گفت که نقشه هوایی کردستان بهتر است یا عکس هوایی کردستان؛ در نتیجه در ادامه به توضیح برخی تفاوت‌ها خواهیم پرداخت:

  • تهیه عکس هوایی سریع‌تر از تهیه نقشه هوایی است و به هزینه کمتری نیاز دارد.
  • نقشه هوایی در واقع از عکس هوایی تهیه می‌شود.
  • می‌توان عکس هوایی را یکسری داده‌های خام دانست؛ در مقابل نقشه هوایی دارای اطلاعات پردازش شده است.
  • عکس هوایی نیاز به تفسیر دارد اما نقشه هوایی اینطور نیست.
  • از عکس هوایی می‌توان برای ارائه به سازمان منابع ملی و طبیعی استفاده کرد.
  • عکس هوایی عوارض مختلف زمین مانند زمین کشاورزی را به خوبی نشان می‌دهد.
  • عکس هوایی عوارض مرتفع را نشان خواهد داد.

در صورتی که با وجود مطالعه این تفاوت‌ها هنوز قادر به تصمیم‌گیری نیستید، می‌توانید با شماره‌های مندرج تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ما در مپ اسکیل به شما کمک کنند.

خرید عکس هوایی کردستان از سازمان نقشه برداری کشور

سازمان نقشه‌برداری کشور به عنوان عالی‌ترین سازمان اطلاعات مکانی در ایران فعالیت می‌کند. این ارگان در دهه 30 خورشیدی آغاز به کار کرده است و به آرشیو خوبی دسترسی دارد. البته لازم است بدانید که ثبت درخواست برای دریافت عکس هوایی کردستان در این سازمان چند مرحله‌ای است و حداقل 15 روز در صف انتظار خواهید بود. همچنین کندی این سامانه نیز گاهی اذیت کننده خواهد بود.

در صورتی که می‌خواهید عکس هوایی کردستان را از این سازمان تهیه کنید، ما اینجا در مپ اسکیل می‌توانیم به شما کمک کنیم. با شماره‌های مندرج تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم. کارشناسان ما به دلیل آشنایی با سامانه این سازمان می‌توانند به شما کمک کنند تا عکس هوایی کردستان را بسیار ساده‌تر و سریع‌تر تهیه کنید.

خرید عکس هوایی کردستان از سازمان جغرافیایی ارتش

سازمان جغرافیایی ارتش که یک مجموعه نظامی است هم یکی دیگر از گزینه‌ها برای خرید عکس هوایی کردستان می‌باشد. البته نظر به اینکه این یک سازمان نظامی است، در نتیجه قوانین خاص خود را دارد. شما برای دریافت عکس هوایی از این مجموعه باید یک نامه از سوی یک شرکت داشته باشید و درخواست خود را در قالب یک شخصیت حقوقی مطرح کنید. از سویی دیگر شما قادر به خرید حضوری از این مجموعه نخواهید بود.

در همین راستا ما اینجا در مپ اسکیل تلاش کرده‌ایم تا خدمات مربوط به ثبت درخواست از سازمان جغرافیایی ارتش را هم به شما عزیزان عرضه کنیم. کارشناسان و مهندسان مجرب ما به دلیل چندین سال تجربه خود با چند و چون کار با سامانه سازمان جغرافیایی ارتش آشنا هستند و می‌توانند به خرید سریع‌تر و راحت‌تر شما کمک کنند. کافیست با شماره‌های مندرج تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خدمات عکس هوایی کردستان مپ اسکیل

با توجه به اینکه ما اینجا در مپ اسکیل عکس هوایی ایران و شهرهای مرزی را از مراجع داخلی و خارجی تهیه کرده‌ایم توانسته‌ایم به بزرگ‌ترین و جامع‌ترین آرشیو عکس هوایی کشور تبدیل شویم. در نتیجه زمین یا ملک شما در هر جایی که حضور داشته باشد می‌توانید به عکس هوایی آن دسترسی پیدا کنید. اما این تنها بخش کوچکی از خدمات ما در این مجموعه است. از دیگر خدمات ما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاوره رایگان
  • خدمات تفسیر عکس هوایی
  • ثبت درخواست از سازمان جغرافیایی ارتش و سازمان نقشه‌‌برداری کشور
  • زمین مرجع‌ کردن عکس‌ هوایی
  • جانمایی ملک و زمین
  • تهیه DEM از تصاویر هوایی
  • پردازش تصاویر مانند ارتوفتوموائیک
  • تهیه نقشه UTM
  • نقشه‌برداری با پهپاد

مراحل تهیه عکس هوایی کردستان از مجموعه ما یعنی مپ اسکیل به شرح زیر است:

  • ابتدا مختصات جغرافیایی ملک و زمین به همراه دهه مدنظرتان را از طریق تلگرام، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید.
  • ما در مپ اسکیل استعلام رایگان را برای‌تان انجام خواهیم داد.
  • بعد از استعلام هزینه تهیه عکس هوایی کردستان را محاسبه می‌کنیم و آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.
  • در صورت تایید می‌توانید هزینه عکس هوایی کردستان را بپردازید. بعد از پرداخت عکس هوایی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قیمت عکس هوایی کردستان چقدر است؟

در نهایت لازم است به این نکته بپردازیم که قیمت عکس هوایی کردستان چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت این محصول ثابت و از پیش تعیین شده نیست؛ به این دلیل که این قیمت تابع عواملی مانند متراژ ملک یا زمین، کاربری و نحوه دسترسی به آن است. در نتیجه ما نمی‌توانیم پیش از استعلام عددی را به عنوان قیمت عکس هوایی کردستان در نظر بگیریم.

در صورتی که نیاز به دانستن قیمت عکس هوایی کردستان دارید، کافیست مختصات جغرافیایی ملک یا زمین به همراه دهه‌ای که در نظر دارید را از طریق پیام‌رسان‌های واتساپ، تلگرام یا ایتا برای ما ارسال کنید تا نتیجه را به شما عزیزان اعلام کنیم.

نتیجه گیری

ما در مپ اسکیل به جامع‌ترین آرشیو عکس هوایی کل کشور از جمله عکس هوایی کردستان دسترسی داریم. همچنین عکس هوایی شهرهای مرزی ایران نیز در مجموعه ما موجود است. اگر به دنبال یک مرکز رسمی برای تهیه عکس هوایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه هستید، قطعا مپ اسکیل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. کافیست با شماره‌های مندرج تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

آیا عکس هوایی استان کردستان قابل ارائه به محاکم قضایی است؟

بله. عکس هوایی موجود در مجموعه ما یعنی مپ اسکیل قابل ارائه به محاکم قضایی است.

سریع‌ترین راهکار دسترسی به عکس هوایی کردستان چیست؟

تهیه عکس هوایی کردستان از مجموعه ما یعنی مپ اسکیل سریع‌ترین راهکار موجود است.

قیمت عکس هوایی کردستان چقدر است؟

قیمت عکس هوایی کردستان به مساحت، کاربری و موقعیت جغرافیایی ملک یا زمین بستگی دارد و ثابت نیست.

نمی‌دانم عکس هوایی کردستان برایم مناسب‌تر است یا نقشه هوایی؟ چه کاری باید انجام دهم؟

شما می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت اخذ راهنمایی درباره محصولات رایگان فقط از طریق دیدگاه اقدام نمایید. جهت مشاوره در موارد دیگر مانند سفارش پروژه، درخواست همکاری ، مشاوره در خرید از راه های زیر می تواند اقدام نمایید.


ایمیل:     info@mapscale.ir


02128423013
مشاور:


09120448336
واتساپ:


 

آخرین آموزش ها
بیشتر بخوانید
عکس هوایی

عکس هوایی قم

استان قم یکی از استان‎های مرکزی ایران است که مرکز آن، هفتمین کلان‎شهر ایران محسوب می‏شود. این استان که از آب‎وهوای خشک و نیمه‎خشک برخوردار است، در تمام روزهای…
بیشتر بخوانید
عکس هوایی

عکس هوایی ایلام

ایلام با اینکه در ناحیه کوهستانی و نیمه‎گرم کشور قرار گرفته، اما به دلیل طبیعت نیمه ‎مرطوب خود یکی از استان‎های جنگلی ایران است. شمال این استان زمستان‎های سرد…
بیشتر بخوانید
نوشتهٔ پیشین
عکس هوایی دماوند
نوشتهٔ بعدی
عکس هوایی خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نیاز به پشتیبانی دارید؟ در خدمتیم...
×
پشتیبانی واتساپ Whatsapp chat
پشتیبانی تلگرام Whatsapp chat
2 +