عکس هوایی دماوند

عکس هوایی

دماوند یکی از شهرهای اسطوره ای تاریخ ایران است. بررسی‌های باستان‎شناسی نشان داده که از دوران هخامنشیان، شمشاد و آهن از جمله کالاهای تجاری این منطقه بوده است. این شهر در گذشته با نام‎هایی همچون دمابَند نیز شناخته می‎شد. در سال 1312 شهرداری دماوند تاسیس و به عنوان یک شهر مستقل در 24 کیلومتری جنوب شرقی کوه دماوند موجودیت پیدا کرد. متوسط دمای سالانه شهر دماوند 13 درجه سانتی‎گراد بوده و از جمله محصولات آن می‎توان به گردو، عسل، سیب، توتک و حلوا لوز اشاره کرد.

در حال حاضر بسیاری از افراد به دنبال تهیه عکس هوایی دماوند هستند. اما عکس هوایی دماوند چیست و چه کاربردهایی دارد؟ با این نوشته همراه باشید تا چیزهای بیشتری در این مورد یاد بگیریم.

عکس هوایی دماوند چیست؟

عکس هوایی دماوند به عکس‎هایی اطلاق می‏شود که از فاصله دور از زمین این منطقه گرفته شده است. برای انجام این کار، دوربین‎های خاص به هواپیما یا ماهواره متصل شده و زمانی که هواپیما یا ماهواره به فاصله مشخصی از زمین رسیدند، فرایند عکس‎برداری آغاز خواهد شد. عکس هوایی دماوند می‎تواند داده‎های مهمی درباره زمین و موقعیت‎های جغرافیایی در اختیار ما قرار دهد.

این روزها عکس هوایی دماوند و سایر شهرها از کاربرد بسیاری برخوردار شده است. یکی از کاربردهای عکس هوایی، استفاده از آن‎ها در نقشه‎های مسیریاب است. اما خوب است بدانید که اولین عکس هوایی در ایران در تاریخ 22 اردیبهشت سال 1335 گرفته شد و در حال حاضر می‎توانیم به عکس هوایی دماوند از دهه 30 تا 90 خورشیدی دسترسی داشته باشیم.

از عکس هوایی دماوند در دهه‎های قبل می‎توان برای موارد خاصی مانند گرفتن زمین از منابع ملی یا طبیعی، کارشناسی دادگستری، گرفتن سند برای ملک یا زمین قدیمی و مواردی از این قبیل استفاده کرد. همچنین عکس هوایی دماوند برای ارائه به محاکم قضایی جهت اثبات ادعا یا تغییر حکم دادگاه نیز استفاده می‏شود.

در حال حاضر کاربردی‎ترین عکس هوایی دماوند مربوط به دهه 40 خورشیدی است. با توجه به وقوع یکسری تغییرات در زمینه نحوه مالکیت زمین و ملک و همچنین تغییر کاربری که نتیجه انقلاب سفید در کشور بود، عکس هوایی دهه 40 بسیار پرکاربرد است.

به همین دلیل ما اینجا در مپ اسکیل به عنوان جامع‎ترین آرشیو عکس هوایی کشور، آماده ارائه عکس هوایی از هر کجای ایران، از جمله عکس هوایی دماوند به شما عزیزان هستیم. شما می‎توانید از عکس هوایی دماوند به عنوان سند و مدرک برای اثبات ادعای خود در محاکم قضایی و سایر ارگان‎های مختلف کشور استفاده کنید. اما آیا این سازمان‎ها هر عکس هوایی را مقبول و معتبر می‎دانند؟ خیر. شما باید عکس هوایی دماوند را از مراکز معتبر و مورد تایید محاکم قضایی و سازمان‎های مختلف کشور تهیه کنید. عکس هوایی که از مجموعه ما یعنی مپ اسکیل تهیه می‎کنید، کاملا مورد تایید مراجع قضایی بوده و قابل پیگیری هستند.

عکس هوایی شهرهای دماوند

خوشبختانه ما اینجا در مپ اسکیل به عکس هوایی دماوند در تمامی بخش‎های آن دسترسی داریم. در نتیجه ملک یا زمین شما در هر کجا از این منطقه که باشد می‎توانید عکس هوایی آن را تهیه کنید. از جمله مناطق تحت پوشش ما می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عکس هوایی محله درویش
  • عکس هوایی محله قاضی
  • عکس هوایی محله چالکا
  • عکس هوایی محله فرامه
  • عکس هوایی ولیران
  • عکس هوایی گیلاوند
  • عکس هوایی روح‎افزا
  • عکس هوایی حصار بالا
  • عکس هوایی محله شلمبه

شما می‎توانید مختصات جغرافیایی ملک یا زمین خود به همراه دهه مدنظرتان را از طریق پیام‎رسان‎های تلگرام، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید. ما اینجا در مپ اسکیل در کمتر از 1 روز کاری، استعلام ملک یا زمین شما را بر خلاف سایر مراکز به صورت کاملا رایگان انجام داده و نتیجه را به شما اعلام خواهیم کرد.

مزایای خرید عکس هوایی دماوند

خرید عکس هوایی دماوند از مزایای بسیاری برخوردار است؛ اما تمامی این مزایا زمانی شامل حال شما خواهد شد که عکس هوایی دماوند را از یک مرکز معتبر و رسمی تهیه کرده باشید.

اولین مزیت و کاربرد عکس هوایی دماوند، امکان ارائه آن به عنوان یک سند و مدرک معتبر برای اثبات ادعا در سازمان‎های مختلف کشور و محاکم قضایی است. شما می‎توانید با تهیه عکس هوایی دماوند رای دادگاه را به نفع خودتان تغییر دهید.

در صورتی که منابع ملی یا منابع طبیعی زمین شما را گرفته‎اند، شما می‎توانید عکس هوایی دماوند را به عنوان یک مدرک ارائه کرده و زمین یا ملک خود را پس بگیرید.

از عکس هوایی دماوند برای کاربردهای دیگری نیز استفاده می‏شود. برای مثال اگر بخواهید به قدمت ملک خود پی ببرید، عکس هوایی می‎تواند به شما کمک کند. همچنین پیدا کردن ملک گمشده نیز یکی دیگر از کاربردهای عکس هوایی دماوند است. از سویی دیگر اگر قصد تهیه سند برای ملک یا زمین قدیمی داشته باشید، باز هم به عکس هوایی دماوند نیاز خواهید داشت.

اما لازم است باز هم به این نکته اشاره کنیم که اعتبار شرکت ارائه دهنده عکس هوایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع اگر عکسی که تهیه می‎کنید از سوی شرکت معتبر و مورد تایید محاکم قضایی و سازمان‎های مختلف کشور باشد، قادر به ارائه آن به عنوان یک مدرک خواهید بود. لازم به ذکر است که عکس هوایی تهیه شده توسط مراکز نامعتبر، حتی اگر کاملا صحیح هم باشد، مقبول واقع نمی‏‎شود.

از کجا عکس هوایی دماوند بخریم؟

حالا که متوجه شدیم عکس هوایی چیست و چه کاربردی دارد، باید به این مسئله بپردازیم که بهترین مرکز برای تهیه عکس هوایی دماوند کدام است؟ یک مرکز خوب برای تهیه عکس هوایی دماوند باید از چه ویژگی‎هایی برخوردار باشد؟ ما اینجا در مپ اسکیل به عنوان یک مرکز مورد تایید و رسمی، به همراه کارشناسان و مهندسان خبره خود، آماده ارائه عکس هوایی از همه جای ایران و حتی شهرهای مرزی در مقیاس مناسب و در کمترین زمان ممکن هستیم. کافیست با شماره‎های مندرج تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت کنید.

نقشه هوایی دماوند بخریم یا عکس هوایی دماوند؟

این مسئله که نقشه هوایی دماوند برای‎تان مناسب‎‏تر است یا عکس هوایی دماوند، یک موضوع تخصصی است و نمی‎توان در یک جمله آن را خلاصه کرد. به طور کلی پیشنهاد می‎کنیم که برای تشخیص  این مسئله، با شماره‎های مندرج تماس بگیرید تا کارشناسان و تیم پشتیبانی ما در کمترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنند. با این حال در اینجا به تعدادی از تفاوت‎های عکس و نقشه هوایی دماوند می‎پردازیم:

  • عکس هوایی دماوند یک سری داده خام است؛ این در حالیست که نقشه هوایی دماوند، نسخه پردازش‎شده عکس هوایی است.
  • تهیه عکس هوایی دماوند به هزینه و زمان کمتری نسبت به نقشه هوایی نیاز دارد.
  • در عکس هوایی دماوند به دلیل خام بودن اطلاعات بیشتری موجود است. همچنین عکس هوایی دهه‎های جدید نسبت به نقشه هوایی دهه‎های قدیم داده‎های بیشتری را در اختیار ما قرار می‎دهد.
  • در عکس هوایی تمام عوارض موجود در زمین به همان شکلی که واقعا هست نمایش داده می‏شود اما در نقشه هوایی اینگونه نیست.
  • برای درک عکس هوایی نیاز به تفسیر توسط افراد متخصص است اما در نقشه هوایی اینگونه نیست.
  • برای پس گرفتن زمین از منابع طبیعی، منابع ملی یا ارائه مدارک به جهاد کشاورزی و … عکس هوایی دماوند مورد نیاز است.
  • عکس و نقشه هوایی هر دو برای حل مشکل تداخل ملکی مورد استفاده قرار می‎گیرند.

در صورتی که باز هم نمی‎دانید عکس هوایی دماوند برای‎تان مناسب‎تر است یا نقشه هوایی، می‎توانید با شماره‎های مندرج تماس بگیرید تا ما اینجا در مپ اسکیل شما را راهنمایی کنیم.

خرید عکس هوایی دماوند از سازمان نقشه برداری کشور

سازمان نقشه‎برداری کشور، به عنوان عالی‎ترین نهاد در این زمینه فعالیت می‎کند. شما می‎توانید عکس هوایی دماوند را از این سازمان تهیه کنید اما توجه داشته باشید که برای انجام این کار باید حداقل 15 روز در صف انتظار باشید. همچنین کندی این سامانه نیز یکی دیگر از مشکلات آن است. با این حال اگر تمایل به خرید عکس هوایی دماوند از سازمان نقشه‎برداری کشور را دارید، می‎توانید از خدمات ثبت درخواست ما در مپ اسکیل استفاده کنید.

خرید عکس هوایی دماوند از سازمان جغرافیایی ارتش

سازمان جغرافیایی ارتش نیز یکی دیگر از مجموعه‎هایی است که می‎توانید برای خرید عکس هوایی دماوند به آن مراجعه کنید. اما توجه داشته باشید که با توجه به نظامی بودن این سازمان، بایدها و نبایدهای بسیاری در آن وجود دارد. برای مثال افراد حقیقی قادر به ثبت درخواست برای دریافت عکس هوایی نیستند. در صورتی که می‎خواهید عکس هوایی دماوند را از سازمان جغرافیایی ارتش تهیه کنید، ما اینجا در مپ اسکیل در ثبت درخواست به شما کمک خواهیم کرد.

خدمات عکس هوایی دماوند مپ اسکیل

اگر نیاز به تهیه عکس هوایی دماوند دارید، پیشنهاد ما این است که این عکس هوایی را از مجموعه مپ اسکیل تهیه کنید اما چرا؟ به این دلیل که ما در مپ اسکیل بزرگ‎ترین و جامع‎ترین مرکز ارائه نقشه و عکس هوایی در ایران هستیم و می‎توانیم عکس هوایی دماوند را به صورت آنالوگ یا دیجیتال در اختیار شما قرار دهیم.

دسترسی به داده‎های جهانی، مشاوره رایگان پیش از خرید، استعلام رایگان و ارائه برترین روش‎های تهیه عکس هوایی، عدم نیاز به مراجعه حضوری و ارائه عکس و نقشه هوایی در کمترین زمان ممکن از مهم‎ترین مزیت‎های ما در مپ اسکیل است.

در مپ اسکیل تمام تلاش خود را بر آن داشتیم تا فرایند خرید عکس هوایی دماوند را ساده‎تر از هر زمان دیگری کنیم. برای انجام این کار کافی است که مراحل زیر را عملی کنید:

  • مختصات جغرافیایی‌ زمین یا ملک خود به همراه دهه‎ای که می‎خواهید را از طریق تلگرام، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید.
  • ما در مپ اسکیل به صورت کاملا رایگان استعلام ملک شما را انجام می‎دهیم.
  • قیمت عکس هوایی دماوند را محاسبه کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد.
  • پس از تایید و پرداخت هزینه از سوی شما، عکس هوایی دماوند برای شما ارسال می‏شود.

قیمت عکس هوایی دماوند چقدر است؟

ما در مپ اسکیل به عکس و نقشه هوایی کل کشور و حتی شهرهای مرزی دسترسی داریم و با خرید منابع از شرکت‎های داخلی و خارجی از بخش قابل توجهی از هزینه‏های شما می‎کاهیم. با این حال نمی‎توان یک قیمت ثابت برای عکس هوایی دماوند در نظر گرفت. به این دلیل که این مسئله به متراژ، کاربری ملک و نحوه دسترسی به آن بستگی دارد. شما می‎توانید مختصات جغرافیایی به همراه دهه مدنظرتان را از طریق واتساپ، تلگرام یا ایتا برای ما ارسال کنید تا بعد از استعلام، قیمت عکس هوایی دماوند را به شما اعلام کنیم.

نتیجه گیری

ارائه عکس هوایی برای پس گرفتن زمین از منابع طبیعی یا ملی، کارشناسی دادگستری، سند گرفتن برای ملک قدیمی، بررسی تعارضات ملکی و … از جمله کاربردهای عکس هوایی دماوند است. در همین راستا ما اینجا در مپ اسکیل به عنوان یک مرکز معتبر و رسمی به همراه بزرگ‎ترین آرشیو نقشه و عکس هوایی کشور از جمله عکس هوایی دماوند در کنار شما هستیم تا بتوانید در سریع‎ترین زمان ممکن مشکلات مربوط به زمین یا ملک خود را حل کنید. کافیست با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت کنید.

عکس هوایی دماوند چیست؟

مجموعه عکس هایی هستند که در دهه های اخیر از دماوند تهیه و ثبت شده اند.

کاربرد عکس هوایی دماوند چیست؟

عکس هوایی دماوند دارای کاربردهای مختلف و متنوعی است که در این مقاله به آنها اشاره کرده ایم.

هزینه عکس هوایی دماوند چقدر است؟

هزینه عکس هوایی دماوند براساس معیارهای مختلف توسط کارشناسان برآورد و  به شما اعلام خواهد شد.

بازه زمانی تحویل عکس هوایی دماوند چند روزه است؟

ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در سریع ترین حالت ممکن عکس هوایی دماوند را به شما ارائه دهیم.

لطفا امتیاز دهید!

جهت اخذ راهنمایی درباره محصولات رایگان فقط از طریق دیدگاه اقدام نمایید. جهت مشاوره در موارد دیگر مانند سفارش پروژه، درخواست همکاری ، مشاوره در خرید از راه های زیر می تواند اقدام نمایید.


ایمیل:     info@mapscale.ir


02128423013
مشاور:


09120448336
واتساپ:


 

آخرین آموزش ها
بیشتر بخوانید
نوشتهٔ پیشین
عکس هوایی لرستان
نوشتهٔ بعدی
عکس هوایی کردستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نیاز به پشتیبانی دارید؟ در خدمتیم...
×
پشتیبانی واتساپ Whatsapp chat
پشتیبانی تلگرام Whatsapp chat
2 +