عکس هوایی قم

عکس هوایی

استان قم یکی از استان‎های مرکزی ایران است که مرکز آن، هفتمین کلان‎شهر ایران محسوب می‏شود. این استان که از آب‎وهوای خشک و نیمه‎خشک برخوردار است، در تمام روزهای سال پذیرای گردشگران مذهبی بوده و بخش قابل توجهی از درآمد این استان، از صنعت گردشگری مذهبی است؛ با این حال قم در زمینه صنایع گوناگون نیز همواره پیشرو می‎باشد. عکس هوایی قم یکی از مواردی است که این روزها به دفعات در مجموعه ما یعنی مپ اسکیل جستجو می‎شود. اگر شما هم نیاز به عکس هوایی قم دارید، با این نوشته همراه باشید تا نکات بیشتری در این باره بیاموزید.

عکس هوایی قم چیست؟

وقتی صحبت از عکس هوایی می‏شود، همه ما ناخودآگاه به یاد برنامه‎های مسیریاب رایج این روزها می‌افتیم؛ اما خوب است بدانید که تاریخچه عکس هوایی قم و سایر شهرهای کشورمان بسیار قدیمی‎تر از این حرف‎هاست. احتمالا تا به الان نمی‎دانستید که پروسه عکس‎برداری هوایی از شهرهای مختلف کشورمان از سال 1955 میلادی (1335 خورشیدی) آغاز شده. طی این سال‎ها و در هر دهه، از بخش‎های مختلف کشور عکس هوایی تهیه شده و به شکل آرشیو درآمد تا افراد بتوانند از آن برای مقاصد گوناگون استفاده کنند.

عکس هوایی قم در واقع مجموعه تصاویری است که با استفاده از دوربین‎های متصل به ماهواره‎های خاص یا هواپیماها از سطح زمین گرفته می‏شود. با توجه به فاصله‎ای که دوربین از زمین دارد، مقیاس عکس هوایی متفاوت خواهد بود. برای مثال اولین عکس هوایی با مقیاس 1:10000 گرفته شد؛ به این معنا که هر یک سانتی‎متر از این عکس، 100 متر از سطح زمین را به نمایش می‎گذاشت. در سال‎های بعد عکس‎هایی با مقیاس 1:20000 و 1:25000 نیز تهیه شده.

اما عکس هوایی قم دقیقا چه کاربردی برای شما خواهد داشت؟ شما می‎توانید از این عکس‎ها برای مصارف گوناگون مانند پس گرفتن زمین از منابع طبیعی یا منابع ملی، تخمین قدمت یک ملک، کارشناسی دادگستری، ارائه به محاکم قضایی برای تغییر رای دادگاه، ارائه به جهاد کشاورزی و مواردی از این قبیل استفاده نمایید.

ما اینجا در مپ اسکیل شامل متخصصان و مهندسان مجربی هستیم که می‎توانیم در زمینه تهیه عکس هوایی قم به شما کمک کنیم. کافیست با شماره‎های مندرج تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

عکس هوایی شهرهای قم

ما در مپ اسکیل، جامع‎ترین و بزرگ‎ترین آرشیو عکس هوایی در ایران هستیم. همین موضوع باعث شده تا به نقشه و عکس هوایی قم در تمامی بخش‎های آن حتی در دور‎افتاده‎ترین روستاها دسترسی داشته باشیم. از جمله مناطق تحت پوشش ما می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عکس هوایی قم
  • عکس هوایی جعفریه
  • عکس هوایی کهک
  • عکس هوایی قاهان
  • عکس هوایی کهندان
  • عکس هوایی سنجگان
  • عکس هوایی فردو
  • عکس هوایی کرمجگان
  • عکس هوایی خاوه
  • عکس هوایی وشنوه

چنانچه می‎خواهید از وجود عکس هوایی ملک یا زمین خود در آرشیو ما در مپ اسکیل مطلع شوید، مختصات جغرافیایی به همراه دهه مدنظرتان را از طریق پیام‎رسان‎های تلگرام، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید تا استعلام را به صورت کاملا رایگان (برخلاف سایر مراکز) برای شما انجام دهیم و نتیجه را در اسرع وقت به اطلاع شما برسانیم.

مزایای خرید عکس هوایی قم

خرید عکس هوایی قم از مزایا و کاربردهای بسیاری برخوردار است. طی چند دهه گذشته که اقدام به عکس‎برداری هوایی از زمین شده، این کاربردها بسیار بوده است. از جمله آن‎ها می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت سند ملک قدیمی با استفاده از عکس هوایی قم
  • ارائه عکس هوایی قم به عنوان مدرک در محاکم قضایی
  • پس گرفتن زمین از منابع طبیعی
  • پس گرفتن زمین از منابع ملی
  • کارشناسی دادگستری
  • محاسبه قدمت ملک با استفاده از عکس هوایی قم
  • پیدا کردن ملک گم‎شده
  • جانمایی ملک با استفاده از عکس هوایی قم

اگر برای ملک یا زمین شما در قم مشکلی ایجاد شده است، شما باید با در دست داشتن یک مدرک معتبر، ادعای خود را ثابت کنید. در اینجا عکس هوایی قم به عنوان یکی از محکمه‎پسندترین مدارک موجود می‎تواند کمک زیادی به شما کند.

اما توجه داشته باشید که عکس هوایی قم صرفا زمانی مورد پذیرش محاکم قضایی قرار می‎گیرد که از سوی مراکز معتبر و تایید شده تهیه شده باشد. در واقع سازمان‎های مختلف کشور عکس هوایی قم را از شرکت‎های رسمی و مورد تایید خود می‎پذیرند؛ در نتیجه حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید. اگر عکس هوایی قم را از مراکز معتبر مانند مجموعه ما یعنی مپ اسکیل تهیه کنید، می‎توانید از این عکس در سازمان‎های زیر استفاده نمایید:

  • سازمان جهاد کشاورزی
  • سازمان زمین‏شناسی
  • سازمان منابع طبیعی و منابع ملی
  • موسسات خاک‌شناسی
  • شرکت نفت
  • سازمان اکتشاف معادن

از کجا عکس هوایی قم بخریم؟

پیدا کردن یک مرکز مناسب برای خرید عکس هوایی قم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‎تواند تاثیر زیادی در روند گرفتن حق‎تان داشته باشد. یک مرکز خوب، عکس هوایی قم را با کیفیت و مقیاس مناسب و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‎دهد. همچنین ضروری است که این مرکز، مورد تایید محاکم قضایی و سازمان‎های مختلف کشور نیز باشد. مجموعه ما یعنی مپ اسکیل یکی از همین سازمان‎هاست که می‎توانید برای تهیه عکس هوایی قم روی آن حساب باز کنید.

نقشه هوایی قم بخریم یا عکس هوایی قم؟

بسیاری از افراد فکر می‎کنند که در تمامی موقعیت‎ها، تهیه نقشه هوایی قم گزینه بهتری نسبت به عکس هوایی قم است. اما لازم است بگوییم که این تفکر اشتباهی است. به این دلیل که عکس هوایی و نقشه هوایی هر کدام ویژگی‎های خاص خود را دارند و در موقعیت‎های مختلف کاربردی هستند.

حتما توجه داشته باشید که نقش هوایی در واقع یک نسخه پیشرفته‎تر و تکامل‎یافته‎تر از عکس هوایی است. شما برای دریافت اطلاعات از عکس هوایی، نیاز به تفسیر توسط یک کارشناس دارید اما در مورد نقشه هوایی اینطور نیست. از سویی دیگر، هزینه تهیه عکس هوایی ارزان‎تر از نقشه هوایی است و به مدت زمان کمتری نیاز خواهد داشت.

عکس هوایی یک تصویر خام است در نتیجه اطلاعات بیشتری در خود جای داده. همچنین عکس هوایی دهه‎های جدید، داده‎های بیشتری نسبت به نقشه هوایی دهه‎های قدیم دارند. در عکس هوایی تمام عوارض زمین نمایش داده می‏شود و شما می‎توانید این عوارض را همانطور که هستند مشاهده کنید.

در صورتی که نیاز به ارائه مدرک به سازمان منابع ملی و سازمان منابع طبیعی داشته باشید، باید عکس هوایی قم را ارائه دهید. همچنین عکس هوایی قم می‎تواند عوارض مرتفع را هم به شما نمایش دهد.

شما باید بر اساس این تفاوت‎هایی که بین عکس هوایی قم و نقشه هوایی وجود دارد تصمیم بگیرید که کدامیک از آن‎ها می‎تواند برای‎تان مناسب باشد. در صورتی که قادر به تصمیم‎گیری نیستید، می‎توانید با شماره‎های مندرج تماس گرفته و مشاوره رایگان از متخصصان ما در مپ اسکیل دریافت کنید.

خرید عکس هوایی قم از سازمان نقشه برداری کشور

یکی از روش‎های اصلی برای خرید عکس هوایی قم، استفاده از خدمات سازمان نقشه‎برداری کشور است. این سازمان به عنوان عالی‎ترین نهاد نقشه‎برداری، آرشیو بزرگی از نقشه و عکس هوایی تمامی بخش‎های ایران دارد. البته این نکته را به خاطر بسپارید که تهیه عکس هوایی قم از سازمان نقشه‏برداری کشور می‎تواند زمان زیادی از شما بگیرد. همچنین سامانه این سازمان نیز دچار کندی است و همین مسئله باعث می‏شود که کار برای شما عزیزان سخت شود.

در همین راستا ما در مپ اسکیل خدماتی مبنی بر ارائه درخواست عکس هوایی قم از سازمان نقشه‎برداری کشور را برای شما تدارک دیده‎ایم. شما می‎توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‎های مندرج تماس بگیرید.

خرید عکس هوایی قم از سازمان جغرافیایی ارتش

سازمان جغرافیایی ارتش به عنوان یک نهاد نظامی وظیفه تهیه عکس هوایی از کشور به منظور مصارف جنگی و امنیتی است. با این حال شما این امکان را دارید که عکس هوایی قم را از این سازمان نیز تهیه کنید. اما توجه داشته باشید که برای دریافت عکس هوایی قم از سازمان جغرافیایی ارتش باید یک نامه از شرکت معتبر داشته باشید؛ در غیر این صورت درخواست شما پذیرفته نخواهد شد.

در صورتی که برای انجام این کار نیاز به کمک داشتید، می‎توانید از خدمات ثبت درخواست ما در مپ اسکیل استفاده کنید.

خدمات عکس هوایی قم مپ اسکیل

اگر به دنبال سریع‎ترین روش برای تهیه عکس هوایی قم هستید، مجموعه ما یعنی مپ اسکیل، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. تهیه عکس هوایی از مپ اسکیل مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت. از جمله این مزایا می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ما در مپ اسکیل به داده‎های جهانی دسترسی داریم و بخش قابل توجهی از نقشه و عکس هوایی کشور را از منابع خارجی خریداری نموده‎ایم.
  • ما در مپ اسکیل به شما مشاوره رایگان قبل از خرید می‎دهیم. همچنین می‎توانید تمامی سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید. استعلام ملک یا زمین شما نیز به صورت رایگان انجام می‏شود.
  • برای تهیه عکس هوایی قم و سایر شهرها و استان‎ها نیازی به مراجعه حضوری نیست و شما می‎توانید در سریع‎ترین زمان ممکن نقشه و عکس هوایی مدنظرتان را تحویل بگیرید.

برای تهیه عکس هوایی قم از مجموعه ما، گام‎های زیر کافی خواهد بود:

  • ابتدا مختصات جغرافیایی و دهه مدنظرتان را از طریق تلگرام، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید.
  • ما به صورت رایگان استعلام ملک یا زمین شما را انجام خواهیم داد.
  • هزینه تهیه عکس هوایی قم توسط تیم ما محاسبه و به شما اعلام می‏شود.
  • پس از تایید و پرداخت هزینه از سوی شما، عکس هوایی قم در اختیار شما قرار می‎گیرد.

قیمت عکس هوایی قم چقدر است؟

قیمت عکس هوایی قم یکی از رایج‎ترین سوالاتی است که ما با آن مواجه می‎شویم. اما خوب است بدانید که نمی‎توان عدد ثابتی را برای آن در نظر گرفت؛ به این دلیل که هزینه تهیه عکس هوایی قم و سایر شهرها به چند عامل مهم بستگی دارد:

  • متراژ ملک یا زمین شما در قم
  • کاربری ملک یا زمین
  • نحوه دسترسی به منطقه‎ای که ملک یا زمین در آن‎جا وجود دارد

این 3 عامل در قیمت عکس هوایی قم تاثیرگذار خواهند بود. در نتیجه برای اینکه بتوانیم قیمت عکس هوایی ملک یا زمین شما را اعلام کنیم، نیاز به استعلام خواهید داشت. در همین راستا شما می‎توانید مختصات جغرافیایی ملک یا زمین خود در قم به همراه دهه‎ای که در نظر دارید را از طریق پیام‎رسان‎های تلگرام، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید. پس از انجام این کار، ما در مپ اسکیل به صورت کاملا رایگان استعلام ملک شما را انجام داده و قیمت عکس هوایی قم را به اطلاع شما می‎رسانیم. این در حالی است که مجموعه‎های دیگر برای استعلام نیز هزینه جداگانه اخذ می‎کنند.

نتیجه گیری

عکس هوایی قم، می‎تواند یک مدرک کاربردی و تاثیرگذار برای ارائه به محاکم قضایی، پس گرفتن زمین از منابع طبیعی یا ملی، کارشناسی دادگستری و مواردی از این قبیل باشد. چنانچه شما هم نیاز به این مدرک دارید، می‎توانید آن را از مجموعه ما یعنی مپ اسکیل تهیه کنید. مپ اسکیل به عنوان جامع‎ترین و بزرگ‎ترین آرشیو نقشه و عکس هوایی کشور، از جمله عکس هوایی قم آماده خدمت ‎رسانی به شما عزیزان است. شما می‎توانید با ارسال مختصات جغرافیایی و دهه مدنظرتان به تلگرام، واتساپ یا ایتا عکس هوایی قم را با کیفیت عالی دریافت نمایید.

عکس هوایی قم چیست؟

به عکس تهیه شده توسط دوربین های متصل به هواپیما یا ماهواره از قم، عکس هوایی قم گفته می‏ شود.

از کجا عکس هوایی قم بخریم؟

شما می توانید عکس هوایی قم را از مپ اسکیل (جامع‎ترین آرشیو رسمی تهیه عکس هوایی قم) تهیه کنید.

هزینه عکس هوایی قم چقدر است؟

هزینه عکس هوایی قم به متراژ، کاربری و نحوه دسترسی به منطقه بستگی دارد و پس از استعلام مشخص خواهد شد.

بازه زمانی تحویل عکس هوایی قم در مپ اسکیل چند روزه است؟

ما تمام تلاش خود را بر آن داریم تا عکس هوایی قم را در سریع‎ترین زمان ممکن به دست شما برسانیم.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت اخذ راهنمایی درباره محصولات رایگان فقط از طریق دیدگاه اقدام نمایید. جهت مشاوره در موارد دیگر مانند سفارش پروژه، درخواست همکاری ، مشاوره در خرید از راه های زیر می تواند اقدام نمایید.


ایمیل:     info@mapscale.ir


02128423013
مشاور:


09120448336
واتساپ:


 

آخرین آموزش ها
بیشتر بخوانید
عکس هوایی

عکس هوایی کردستان

کردستان یکی از استان‌های کوهستانی کشور است که دره‌ها و دشت‌های مرتفع زیادی در آن وجود دارد. شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید که با وجود اینکه این استان…
بیشتر بخوانید
نوشتهٔ پیشین
عکس هوایی بوشهر
نوشتهٔ بعدی
عکس هوایی لرستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نیاز به پشتیبانی دارید؟ در خدمتیم...
×
پشتیبانی واتساپ Whatsapp chat
پشتیبانی تلگرام Whatsapp chat
2 +