چگونه نقشه هوایی قدیمی تهیه کنیم؟

عکس هوایی
4 دیدگاه

تهیه عکس هوایی قدیمی دارای مسائل و پیچیدگی‌های فنی متعددی است و بدون دارا بودن دانش فنی در این زمینه، تقریبا تهیه عکس هوایی قدیمی غیر ممکن و بسیار سخت خواهد بود؛ چرا که علاوه بر پرداخت هزینه‌های نامتعارف به مجموعه‌های غیرمجاز، امکان هر گونه اشتباه فنی وجود دارد که نتیجه این تصمیم نادرست، تحمیل هزینه‌های بیشتر برای شما عزیزان می‌باشد. با این وجود ممکن است برای شما سؤال شود که چگونه اقدام به تهیه عکس هوایی قدیمی کنیم؟

به کلیه عوارض ثبت شده توسط دوربین‌های حرفه ای نقشه برداری، عکس هوایی گفته می‌شود که در اندازه‌های مربعی 24 سانتی متری موجود هستند. برای تهیه عکس هوایی قدیمی می‌توانید از طریق سایت‌های سازمان نقشه برداری کشور یا سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و یا مجموعه نخصصی مپ اسکیل اقدام نمایید تا در اسرع وقت با کمترین هزینه بتوانید به عکس هوایی مدنظر خود دسترسی پیدا کنید. در ادامه جهت آشنایی بیشتر همراه ما باشید.

کاربردهای عکس هوایی قدیمی

یکی از کاربردهای عکس هوایی در امور نظامی است؛ بدین صورت که در جنگ‌های جهانی اول و دوم با تبدیل عکس هوایی به نقشه پرواز از آرایش نظامی و شرایط حاکم بر آنها اطلاع پیدا کرده و برای پیشبرد اهداف تاکتیکی از آنها استفاده می‌شد. با توجه به اینکه روی عکس هوایی تمامی وقایع و عوارض ثبت و ذخیره می‌شود، به راحتی می‌توان به سوله ها، تعداد سربازان دشمن، برنامه ریزی و طراحی حملات و ضد حملات و… تسلط یافت. لازم به ذکر است در صورت نیاز به نقشه utm می توانید با کارشناسان مجرب مپ اسکیل در ارتباط باشید.

تهیه عکس هوایی قدیمی
تهیه نقشه هوایی قدیمی ایران

از دیگر کاربردهای عکس هوایی قدیمی می‌توان به عنوان تامین دلیل و مدرکی معتبر و قابل ارائه به مراجع قضایی اشاره کرد؛ امروزه با توجه به گران شدن بیش از حد املاک شهری و روستایی، یکی از مباحث داغ طرح دعاوی ناشی از اختلافات ملکی است. همچنین تعداد پرونده‌های قضایی ناشی از اختلافات ملکی بسیار در طی چند سال اخیر به شدت افزایش یافته است و یکی از راه‌های اثبات ادله مالک، تهیه عکس هوایی قدیمی است.

از این رو با استناد به این تصاویر می‌توان اثبات نمود که ملک مزبور دارای تعرض، تداخل و یا حتی اشتباها در شمار اراضی ملی قرار گرفته است که با استفاده از تفسیر عکس هوایی می‌توان مباحث مربوط به دعاوی ملکی را رفع کرد که جهت استعلام هزینه تفسیر عکس هوایی می توانید با کارشناسان مجرب ما در مپ اسکیل در ارتباط باشید.

برای حل دعاوی ملکی با توجه به شرایط ملک، باید سال عکسبرداری از محلی که ملک در آن واقع شده است تهیه کرد که این کار باید حتما توسط کارشناس نقشه برداری صورت پذیرد؛ چرا که با توجه به هزینه بسیار بالای این تصاویر در صورت نداشتن دانش فنی در این زمینه متحمل هزینه‌های سنگینی خواهید شد.

جهت تهیه عکس هوایی قدیمی با کارشناسان مپ اسکیل در تماس باشید تا بر اساس تفکیک سال عکسبرداری و شرایط پروژه متقاضی، عکس‌های مورد نظرتان تهیه و ارسال شود.

از جمله کاربردهای دیگر عکس هوایی می‌توان به تعیین حدود پلاک ثبتی و مرزبندی ملک با همسایگان اشاره کرد. بسیاری از اراضی و املاک به مرور زمان مرز آنها با همسایگان خود از بین رفته که در این شرایط با یافتن پلاک ثبتی روی نقشه روی عکس هوایی قدیمی می‌توان میزان دقیق تعارض، تداخل و تجاوز به املاک و گذرگاه‌ها را تشخیص داد.

تعیین قدمت بنا یکی دیگر از کاربردهای عکس هوایی قدیمی است؛ چرا که با تهیه این تصاویر می‌توان سن دقیق ملک را مشخص کرد. در اغلب موارد تفسیر عکس هوایی که توسط کارشناس رسمی دادگستری در امور نقشه برداری و ثبتی انجام می‌شود و در نهایت نظریه کارشناسی شده خود را ممهور به مهر و امضای خویش تحویل مراجع قضایی داده و بر اساس آن قاضی رای مناسب را صادر می‌کند.

زمان خرید عکس هوایی قدیمی چقدر است؟

زمان خرید عکس هوایی قدیمی از مجموعه‌های داخلی و خارجی به صورت معمول بین 10 الی 14 روز متغیر است. اما پروسه تهیه عکس هوایی در مپ اسکیل فقط و فقط در یک روز کاری با بهترین کیفیت خدمت شما ارائه می‌شود.

از این رو برای تهیه عکس هوایی قدیمی می‌توانید به راحتی و در اسرع وقت با مجموعه مپ اسکیل ارتباط بگیرید تا در کمترین بازه زمانی و هزینه مقرون به صرفه بدون نیاز به دانش فنی در این زمینه با در اختیار گذاشتن اطلاعات و اسناد ملک خود با کارشناسان ما، عکس تفکیک شده به نسبت سال را با توجه به شرایط پروژه خود تهیه کنید.

هزینه عکس هوایی قدیمی چقدر است؟

هزینه عکس هوایی قدیمی با توجه به انتخاب شما عزیزان (تهیه عکس از مجموعه‌های داخل و خارج کشور) متفاوت است.از این رو اگر از سایت‌های خارجی بخواهید تهیه کنید باید به جای پرداخت ریالی از پرداخت دلاری استفاده نمایید که با توجه به نوسان بالای قیمت دلار، طبیعتا باید هزینه قابل توجهی را پردات نمایید. این در حالی هست که با یک هزینه نسبی و جزئی می‌توانید آنرا از مجموعه مپ اسکیل دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که هزینه عکس هوایی قدیمی براساس معیارهای مختلف برآورد و خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود و به همین دلیل امکان ارائه یک هزینه ثابت و کلی توسط مجموعه ما وجود ندارد. از این رو از طریق شماره‌های مندرج بر روی سایت تماس حاصل نمایید تا با ارائه جزئیات کامل و دقیق توسط شما، هزینه برآورد و اعلام گردد.

نحوه تهیه عکس هوایی قدیمی

اگر مایل به تهیه عکس هوایی قدیمی از مجموعه مپ اسکیل هستید، می‌توانید از طریق شماره‌ موبایل 09120448336 و شماره تلفن ثابت 02128423013 با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و با ارائه جزئیات اقدام به تهیه تصاویر مدنظر خود به همراه تمام جزئیات مدنظر خود نمایید. با این وجود اگر مختصات ملک خود را در اختیار ندارید، جای نگرانی نیست چرا که کارشناسان ما به صورت رایگان این کار را برای شما انجام می‌دهند و در کنار آن می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی ما بهره‌مند شوید.

توجه: پس از بررسی وضعیت ملک و شرایط پروژه متقاضی در مجموعه مپ اسکیل، سال تفکیک شده را مشخص می‌کنیم تا عکس هوایی چه سالی برای شما بیشترین بازدهی و کارایی را خواهد داشت.

بنابراین پس از تعیین سال عکسبرداری از منطقه‌ای که ملک در آن واقع شده است، اقدام به بررسی موجود بودن عکس‌های هوایی در بانک اطلاعاتی تصاویر هوایی قدیمی می‌کنیم و در صورت تائید کارشناس رسمی حاضر در مجموعه، هزینه نهایی به همراه ارائه فاکتور برای شما اطلاع رسانی خواهد شد و پس از تائید شما،  تصاویر بر روی سی دی یا به صورت چاپی به آدرس مدنظرتان از طریق پست ارسال می‌گردد.

همچنین یکی دیگر از خدمات مجموعه مپ اسکیل، جانمایی و تفسیر عکس هوایی می‌باشد که در صورت نیاز می‌توانید از این خدمات نیز استفاده نمایید.

دلایل تهیه عکس هوایی قدیمی از مپ اسکیل

با توجه به اینکه مپ اسکیل به عنوان بزرگترین مرجع عکس‌های هوایی قدیمی در ایران به صورت تخصصی فعالیت دارد، شاید برای شما سؤال باشد که چرا باید جهت تهیه عکس هوایی قدیمی به مپ اسکیل اعتماد کنید؟ در ادامه به خدماتی که ما در این خصوص به‌صورت تخصصی خدمات شما ارائه می‌دهیم پرداخته ایم. همراه ما باشید.

1. استعلام و مشاوره رایگان در مورد وجود عکس هوایی براساس نیازتان

اگر نیاز به تهیه عکس هوایی قدیمی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به‌صورت رایگان هم سوالات خودتان را بپرسید و هم اینکه عکس هوایی قدیمی مورد نظر خود را نیز استعلام بگیرید.

نکته: بنابر دلایلی برخی از عکس‌های هوایی دهه 40 از آرشیو سازمان نقشه برداری و نیروهای مسلح در مناطق مرزی به ویژه مناطق غرب و شرق کشور پاک شده است. اما جای نگرانی نیست! حهت تهیه و خرید این تصاویر از بانک جامع تصاویر مپ اسکیل می‌توانید اقدام کنید.

تقشه هوایی دهه 40
تهیه عکس هوایی قدیمی

2. ارائه خدمات در اسرع وقت به‌صورت حضوری و غیرحضوری

ما در مجموعه مپ اسکیل تمامی خدمات را به‌صورت حضوری و غیرحضوری برای متقاضیان ارائه می‌دهیم تا در زمان و وقت شما عزیزان تداخلی رخ ندهد. از این رو جهت تهیه عکس هوایی قدیمی براساس سال و سایر جزئیات مدنظرتان، در ابتدا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا استعلام دقیق بگیرید. لازم به ذکر است که زمان ارائه تصاویر هوایی به شما عزیزان در مجموعه مپ اسکیل صرفا یک روز کاری می‌باشد.

3. جانمایی ملک روی عکس هوایی

یکی دیگر از خدمات تخصصی کارشناسان ما در مپ اسکیل، جانمایی ملک روی عکس هوایی و نقشه هوایی ملک می‌باشد که جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید.

4. خدمات تخصصی تفسیر عکس هوایی

بسیاری از متقاضیان برای پروژه‌های خود نیاز به تفسیر عکس هوایی قدیمی دارند که این خدمات نیز توسط کارشناسان مپ اسکیل به‌صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود. لازم به ذکر است که پس از تفسیر عکس هوای توسط کارشناسان ما، نظریه کارشناسی شده ممهور و مهر و امضاء کارشناس رسمی دادگستری به منزله تائیدیه رسمی صورت می‌گیرد و در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.

5. پرداخت ریالی با مناسب‌ترین قیمت

برای تهیه عکس هوایی قدیمی در سایت‌های خارج از ایران باید با ارزهایی همچون دلار و پوند و… ااقدام کنید که با شرایط فعلی کار سخت و دشواری می‌باشد. همچنین برای تهیه این تصاویر باید اطلاعات دقیق را به زبان سایت و کشور مدنظر اعلانم کنید تا پس از پرداخت هزینه‌های هنگفت، عکس هوایی قدیمی خود را پس از گذشت چند روز تهیه کنید. اما تمامی خدمات ما در مجموعه مپ اسکیل با پرداخت ریالی و قیمت مقرون به صرفه، صرفا در یک روز کاری ارائه می‌شود.

نتیجه گیری

مجموعه مپ اسکیل با در اختیار داشتن بزرگترین بانک عکس و نقشه هوایی در سراسر کشور، همواره به‌صورت تخصصی خدمات مهندسی و فنی را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. از این رو اگر زمان، کیفیت و هزینه برای شما مهم است، می‌توانید با ارائه جزئیات مدنظرتان اقدام به تهیه عکس هوایی قدیمی نمایید و در سریعترین حالت ممکن نیاز خود را برطرف کنید. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی مپ اسکیل همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشد.

سوالات متداول

عکس هوایی قدیمی چیست؟

به کلیه عوارض ثبت شده توسط دوربین‌های حرفه‌ای نقشه برداری در سال‌های گذشته، عکس هوایی قدیمی گفته می‌شود که در اندازه‌های مربعی 24 سانتی متری موجود هستند.

نحوه تهیه عکس هوایی قدیمی چگونه است؟

برای تهیه عکس هوایی قدیمی می‌توانید از طریق سایت‌های سازمان نقشه برداری کشور یا سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و یا از طریق مجموعه مپ اسکیل اقدام نمایید.

نحوه تهیه عکس هوایی قدیمی از مپ اسکیل چگونه است؟

برای تهیه عکس هوایی قدیمی از مجموعه مپ اسکیل کافی است با شماره‌های پشتیبانی مندرج تماس حاصل نمایید.

4.6/5 - (11 امتیاز)

جهت اخذ راهنمایی درباره محصولات رایگان فقط از طریق دیدگاه اقدام نمایید. جهت مشاوره در موارد دیگر مانند سفارش پروژه، درخواست همکاری ، مشاوره در خرید از راه های زیر می تواند اقدام نمایید.


ایمیل:     info@mapscale.ir


02128423013
مشاور:


09120448336
واتساپ:


 

آخرین آموزش ها
بیشتر بخوانید
عکس هوایی

عکس هوایی قم

استان قم یکی از استان‎های مرکزی ایران است که مرکز آن، هفتمین کلان‎شهر ایران محسوب می‏شود. این استان که از آب‎وهوای خشک و نیمه‎خشک برخوردار است، در تمام روزهای…
بیشتر بخوانید
عکس هوایی

عکس هوایی ایلام

ایلام با اینکه در ناحیه کوهستانی و نیمه‎گرم کشور قرار گرفته، اما به دلیل طبیعت نیمه ‎مرطوب خود یکی از استان‎های جنگلی ایران است. شمال این استان زمستان‎های سرد…
بیشتر بخوانید
نوشتهٔ پیشین
عکس هوایی تهران از سال 1335 تا کنون
نوشتهٔ بعدی
عکس هوایی خراسان شمالی

4 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نیاز به پشتیبانی دارید؟ در خدمتیم...
×
پشتیبانی واتساپ Whatsapp chat
پشتیبانی تلگرام Whatsapp chat
2 +