عکس هوایی خراسان شمالی

عکس هوایی

استان خراسان شمالی، در شمال شرقی ایران جای گرفته و مشابه پلی بین شهرهای شمالی کشور و مشهد عمل میکند. یکی از نکات جالب در مورد این استان، وجود افراد از قومیت‌های متفاوت و با فرهنگ‌های مختلف است. همین مسئله سبب شده که استان خراسان شمالی را گنجینه فرهنگ‌ها بدانند. از جمله مهم‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای این استان می‌توان به شیروان، بجنورد و اسفراین اشاره کرد. عکس هوایی خراسان شمالی، به عنوان یکی از استان‌های مرزی ایران، یکی از مهم‌ترین نیازهای این روزهای افرادی است که یک ملک یا زمین در این منطقه دارند. به همین دلیل در این نوشته از مپ اسکیل قصد داریم شما را با عکس هوایی خراسان شمالی، مزایا، کاربردها و شیوه تهیه آن آشنا کنیم.

عکس هوایی خراسان شمالی چیست؟

عکس هوایی خراسان شمالی به معنی تصاویری است که از فاصله مشخص، از بخشهای مختلف این استان گرفته می‌شود. برای تهیه چنین عکس‌هایی، نیاز است که دوربین‌های مخصوص به هواپیما یا ماهواره‌های خاص متصل شوند و در یک فاصله مشخص، اقدام به عکس‌برداری نمایند. خوب است بدانید که فرایند عکس‌برداری از بخش‌های مختلف ایران از دهه 30 خورشیدی آغاز شد و این کار طی دهه‌های مختلف تکرار گردید. به این ترتیب شما می‌توانید به عکس هوایی بخش‌های مختلف ایران از جمله عکس هوایی خراسان شمالی در دهههای گوناگون گذشته دسترسی داشته باشید.

اما عکس هوایی خراسان شمالی دقیقاً چه کاربردی دارد؟ شما میتوانید از عکس هوایی خراسان شمالی برای پیدا کردن ملک قدیمی، تشخیص تجاوز املاک همسایه، گرفتن سند برای ملک قدیمی، کارشناسی دادگستری و مواردی از این قبیل استفاده کنید. اما از تمام این موارد مهمتر، در صورتی که سازمان منابع ملی یا منابع طبیعی، ملک یا زمین شما را به ناحق گرفته باشند، باید با استفاده از عکس هوایی خراسان شمالی ادعای خود را در محاکم قضایی ثابت کنید.

ما اینجا در مپ اسکیل به آرشیو بسیار بزرگی از عکس هوایی کل ایران از جمله عکس هوایی خراسان شمالی دسترسی داریم. شما میتوانید مختصات جغرافیایی و دهه مدنظرتان را از طریق تلگرام، واتساپ یا ایتا برای ما بفرستید تا پس از استعلام رایگان، عکس هوایی خراسان شمالی را در اختیار شما قرار دهیم. عکس هوایی تهیه شده توسط مجموعه ما دارای مقیاس مناسب بوده و از اسکنرهای قوی 21 میکرونی برای تبدیل عکس هوایی آنالوگ به دیجیتال استفاده شده است تا بیشترین کیفیت خروجی را داشته باشد.

عکس هوایی شهرهای خراسان شمالی

ما در مجموعه مپ اسکیل مفتخریم اعلام کنیم که تنها مرکزی هستیم که به عکس هوایی شهرهای مرزی ایران نیز دسترسی داریم. در نتیجه اگر ملک یا زمین شما در مناطق مرزی این استان جای گرفته است، باز هم میتوانید به عکس هوایی آن دسترسی داشته باشید. در صورتی که عکس هوایی این مناطق برای دهه‌های خاصی را در اختیار نداشته باشیم، می‌توانیم این عکس هوایی را از سازمان‌های دیگری مانند سازمان جغرافیای ارتش یا سازمان نقشه‌برداری کشور تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهیم. از جمله مناطق تحت پوشش ما در مپ اسکیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عکس هوایی بجنورد
  • عکس هوایی بام و صفی‎آباد
  • عکس هوایی اسفراین
  • عکس هوایی شیروان
  • عکس هوایی جاجرم
  • عکس هوایی فاروج
  • عکس هوایی گرمه
  • عکس هوایی مانه
  • عکس هوایی سملقان

حتی اگر زمین یا ملک شما در روستاهای دورافتاده این استان هم باشد، باز هم احتمال وجود آن در آرشیو ما در مپ اسکیل وجود دارد. شما می‌توانید مختصات جغرافیایی ملک یا زمین به همراه دهه مدنظرتان را برای ما ارسال کنید، تا پس از استعلام رایگان، عکس هوایی خراسان شمالی را در اختیار شما قرار دهیم. لازم به ذکر است که سایر مجموعهها برای استعلام نیز هزینه جداگانه اخذ می‌کنند اما ما در مپ اسکیل این کار را به صورت کاملاً رایگان انجام می‌دهیم.

مزایای خرید عکس هوایی خراسان شمالی

همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره کردیم، عکس هوایی خراسان شمالی از مزایای بسیاری برخوردار بوده و کارایی‌های بسیاری دارد. از جمله این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر ملک یا زمین شما توسط سازمان منابع ملی یا سازمان منابع طبیعی گرفته شده است، شما باید با استفاده از اسناد و مدارک خود، حقتان را پس بگیرید. یکی از محکمه‌پسندترین مدارک، عکس هوایی خراسان شمالی است که میتواند در این زمینه به شما کمک کند.

در صورتی که بخواهید برای ملک یا زمین قدیمی خود سند دریافت کنید، باید عکس هوایی خراسان شمالی را در اختیار داشته باشید. همچنین در صورت نیاز به کارشناسی دادگستری و مواردی از این قبیل نیز، عکس هوایی خراسان شمالی برای شما لازم خواهد بود.

اما کاربردها و مزایای عکس هوایی خراسان شمالی به همینجا ختم نمی‌شود. شما میتوانید از عکس هوایی خراسان شمالی برای تخمین قدمت یک ملک، تعیین میزان تجاوز املاک همسایه، پیدا کردن یک ملک قدیمی و مواردی از این قبیل نیز استفاده کنید.

از کجا عکس هوایی خراسان شمالی بخریم؟

یکی از دغدغههای اصلی شما برای تهیه عکس هوایی خراسان شمالی، پیدا کردن یک مرکز مناسب است. به این دلیل که عکس هوایی خراسان شمالی تنها زمانی توسط مراجع قضایی و سازمان‌های مختلف کشور پذیرفته می‌شود که از سوی سازمان‌های تأییدشده تهیه شده باشد. خوب است بدانید که ما اینجا در مپ اسکیل به عنوان یکی از مراکز مورد تأیید، در حال فعالیت هستیم. شما می‌توانید عکس هوایی خراسان شمالی یا هر شهر دیگری از کشور را به سادگی و سرعت از ما تهیه کنید. کافیست با شمارههای مندرج تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

نقشه هوایی خراسان شمالی بخریم یا عکس هوایی خراسان شمالی؟

اما نقشه هوایی خراسان شمالی برای شما مناسب‌تر است یا عکس هوایی خراسان شمالی؟ پاسخ به این سؤال کار سادهای نیست و به نیازهای شما بستگی دارد. بسیاری از شما فکر می‌کنید که در تمام شرایط، نقشه هوایی خراسان شمالی گزینه بهتری می‌باشد؛ اما واقعیت چیز دیگری است. با اینکه نقشه هوایی یک نسخه تکامل‌یافته‌تر نسبت به عکس هوایی خراسان شمالی است اما هر کدام کاربردها و ویژگی‌های خاص خود را دارند:

  • تهیه عکس هوایی نیاز به هزینه و زمان کمتری دارد و به سرعت در دسترس شما قرار می‎گیرد. این در حالی است که تهیه نقشه هوایی زمان‏بر است و هزینه بیشتری می‎طلبد.
  • عکس هوایی می‎تواند عوارض مرتفع مانند ساختمان‎ها را نشان دهد.
  • برای ارائه مدرک به سازمان منابع طبیعی و ملی نیاز به عکس هوایی خراسان شمالی است.
  • عکس هوایی می‎تواند تمام عوارض زمین را همانگونه که هست نشان دهد و نیاز به راهنما یا علائم اختصاری نخواهد داشت.
  • عکس هوایی یک تصویر خام و پردازش نشده است و می‎تواند جزئیات زیادی به شما نمایش دهد.
  • عکس هوایی گاهی دارای اعوجاج است اما نقشه هوایی به هیچ عنوان اعوجاج ندارد.
  • از عکس هوایی خراسان شمالی می‎توان برای حل مشکل تداخل ملکی استفاده کرد.
  • استفاده از عکس هوایی خراسان شمالی نیاز به تفسیر دارد اما نقشه هوایی اینگونه نیست.

خرید عکس هوایی خراسان شمالی از سازمان نقشه برداری کشور

سازمان نقشهبرداری کشور یکی از مجموعه‌هایی است که می‌توانید عکس هوایی خراسان شمالی را بر اساس منطقه ملک یا زمین خود از آن دریافت کنید. این سازمان را می‌توان عالی‌ترین نهاد کشور در زمینه نقشه‌برداری دانست. اما خوب است بدانید که تهیه و خرید عکس هوایی خراسان شمالی از این سازمان، چالشهای خاص خود را دارد که مهم‌ترین آن مدت زمان انتظار زیاد آن است. در صورتی که تمایل به خرید عکس هوایی خراسان شمالی از سازمان نقشه برداری کشور را دارید، ما در مپ اسکیل می‌توانیم به شما در انجام این کار کمک کنیم.

خرید عکس هوایی خراسان شمالی از سازمان جغرافیایی ارتش

سازمان جغرافیایی ارتش نیز به عکس هوایی خراسان شمالی از نیمه دوم دهه 30 تا 90 دسترسی دارد. اما با توجه به نظامی بودن این سازمان، یک سری قوانین خاصی در آن وجود دارد که باید در نظر گرفت. برای مثال شما به عنوان یک شخص حقوقی قادر به دریافت عکس هوایی خراسان شمالی از این سازمان نخواهید بود؛ بلکه باید برای انجام این کار حتماً یک نامه از سوی یک شرکت معتبر داشته باشید. مدت زمان انتظار زیاد نیز یکی دیگر از معایب آن است.

با این حال اگر قصد خرید عکس هوایی خراسان شمالی از سازمان جغرافیایی ارتش را دارید، ما اینجا در مپ اسکیل در کنار شما هستیم. ما در مپ اسکیل به ارائه خدمات ثبت درخواست از سازمان جغرافیایی ارتش به شما کمک خواهیم کرد تا عکس و نقشه هوایی مدنظر خود را در سریعترین زمان ممکن و به آسان‌ترین روش دریافت نمایید.

خدمات عکس هوایی خراسان شمالی مپ اسکیل

ما در مپ اسکیل به عنوان جامعترین آرشیو عکس و نقشه هوایی کل ایران در حال فعالیت هستیم و تلاش می‌کنیم تا عکس و نقشه هوایی مدنظر شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهیم. از جمله خدمات دیگر ما در مپ اسکیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات استعلام و مشاوره رایگان توسط تیم پشتیبانی مجرب
  • جانمایی ملک یا زمین روی عکس هوایی خراسان شمالی
  • خدمات ارائه درخواست دریافت نقشه و عکس هوایی از سازمان جغرافیایی ارتش و سازمان نقشه‏برداری کشور
  • خدمات تهیه نقشه UTM
  • خدمات جانمایی پلاک ثبتی ملک قدیمی
  • خدمات پردازش تصاویر تهیه شده مانند ارتوفتوموائیک
  • خدمات تفسیر عکس هوایی خراسان شمالی

همچنین ما تلاش خود را بر آن داشتیم تا مراحل خرید عکس هوایی خراسان شمالی بسیار ساده و آسان باشد. این مراحل به شرح زیر است:

  • ارسال مختصات و دهه مدنظر از سوی شما به تلگرام، واتساپ یا ایتای ما در مپ اسکیل
  • استعلام ملک یا زمین شما توسط متخصصان ما
  • برآورد قیمت عکس هوایی خراسان شمالی و اعلام آن به شما
  • تایید و پرداخت هزینه از سوی شما و تحویل عکس هوایی خراسان شمالی

قیمت عکس هوایی خراسان شمالی چقدر است؟

قیمت عکس هوایی خراسان شمالی یک عدد ثابت و مشخص ندارد. به این دلیل که چند عامل در تعیین آن دخیل هستند. متراژ ملک یا زمین، کاربری و شیوه دسترسی به آن میتواند روی قیمت عکس هوایی خراسان شمالی تاثیرگذار باشد. در صورتی که تمایل دارید در مورد قیمت عکس هوایی خراسان شمالی بدانید، میتوانید مختصات جغرافیایی ملک یا زمین به همراه دهه مدنظرتان را از طریق پیامرسان‌های تلگرام، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید تا پس از استعلام، قیمت را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

لازم به ذکر است که قیمت عکس هوایی خراسان شمالی در مجموعه ما یعنی مپ اسکیل، بسیار کمتر از سایر مجموعه هاست؛ به این دلیل که ما در مپ اسکیل با خرید عکس هوایی کلیه شهرهای کشور از منابع داخلی و خارجی، نیاز به عکس‌برداری مجدد را به کمترین میزان ممکن کاهش داده‌ایم.

نتیجه گیری

تهیه عکس هوایی خراسان شمالی میتواند کمک زیادی در روند پس گرفتن زمین یا ملک شما از سازمان منابع ملی و طبیعی کند. همچنین اگر قصد گرفتن سند برای ملک قدیمی خود در استان خراسان شمالی دارید، داشتن عکس هوایی یکی از ملزومات است. در همین راستا، ما اینجا در مپ اسکیل در کنار شما هستیم تا بتوانید به عکس هوایی ملک یا زمین خود در هر جایی از این استان که وجود دارد، دسترسی داشته باشید. کافیست با شماره‌های مندرج تماس بگیرید تا به صورت کاملاً رایگان مشاوره دریافت کنید.

عکس هوایی خراسان شمالی چیست؟

به مجموعه تصاویری که توسط دوربین متصل به ماهواره یا هواپیما از استان خراسان شمالی گرفته شده است، عکس هوایی خراسان شمالی میگویند.

از کجا عکس هوایی خراسان شمالی بخریم؟

شما میتوانید عکس هوایی خراسان شمالی را از جامع‌ترین آرشیو عکس هوایی ایران یعنی مپ اسکیل خریداری کنید.

هزینه عکس هوایی خراسان شمالی چقدر است؟

هزینه خرید عکس هوایی خراسان شمالی مشخص نیست و پس از استعلام تعیین می‌شود.

بازه زمانی تحویل عکس هوایی خراسان شمالی در مپ اسکیل چند روزه است؟

ما در مپ اسکیل برخلاف سایر سازمانها، عکس هوایی خراسان شمالی را در سریع‌ترین زمان ممکن به شما تحویل می‌دهیم.

لطفا امتیاز دهید!

جهت اخذ راهنمایی درباره محصولات رایگان فقط از طریق دیدگاه اقدام نمایید. جهت مشاوره در موارد دیگر مانند سفارش پروژه، درخواست همکاری ، مشاوره در خرید از راه های زیر می تواند اقدام نمایید.


ایمیل:     info@mapscale.ir


02128423013
مشاور:


09120448336
واتساپ:


 

آخرین آموزش ها
بیشتر بخوانید
عکس هوایی

عکس هوایی بوشهر

بوشهر از آن استان‎هایی است که از لحاظ گوناگون با سایر استان‎ها متفاوت است. پویایی و جریان داشتن زندگی، برپا بودن همیشگی ساز و آواز، بافت و معماری متفاوتی…
بیشتر بخوانید
عکس هوایی

عکس هوایی دماوند

دماوند یکی از شهرهای اسطوره ای تاریخ ایران است. بررسی‌های باستان‎شناسی نشان داده که از دوران هخامنشیان، شمشاد و آهن از جمله کالاهای تجاری این منطقه بوده است. این…
بیشتر بخوانید
نوشتهٔ پیشین
چگونه نقشه هوایی قدیمی تهیه کنیم؟
نوشتهٔ بعدی
عکس هوایی کرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نیاز به پشتیبانی دارید؟ در خدمتیم...
×
پشتیبانی واتساپ Whatsapp chat
پشتیبانی تلگرام Whatsapp chat
2 +