عکس هوایی کرمان

عکس هوایی

کرمان به عنوان پهناورترین استان ایران، در گذشته‎های دور با نام‎هایی همچون بوتیا و کارامانیا نیز شناخته می‏شد. این استان از لحاظ جمعیت، رتبه نهم کشور را به خود اختصاص داده و 7 اثر ثبت شده در یونسکو دارد که از جمله آن‎ها می‎توان به ارگ بم، دهکده صخره‎ای میمند، کویر لوت و سه قنات اشاره کرد. استان کرمان در زمینه صادرات غیرنفتی نیز شرایط بسیار خوبی دارد. با توجه به وسعت زیاد این استان، نیاز به تهیه عکس هوایی کرمان بسیار بالاست. در این نوشته از مپ اسکیل قصد داریم شما را با عکس هوایی کرمان، کاربردها و نحوه دسترسی به آن بیشتر آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

عکس هوایی کرمان چیست؟

این روزها مفهوم عکس هوایی کرمان چندان ناآشنا نیست اما بسیاری از مردم نمی‎دانند که می‎توانند به عکس هوایی کرمان در دهه‎های پیشین (از دهه 30 تا 90 خورشیدی) دسترسی داشته باشند. عکس هوایی کرمان، همان‎طور که از نام آن نیز پیداست، تصاویری است که توسط دوربین‎هایی که از زمین فاصله زیادی دارند گرفته می‏شود. این دوربین‎ها با استفاده از هواپیما یا ماهواره‎ها به ارتفاع مشخصی می‎‏رسند و بعد از آن فرایند عکس‎برداری آغاز خواهد شد.

شاید بهتر باشد کمی در مورد تاریخچه عکس هوایی کرمان و سایر شهرها هم صحبت کنیم. نخستین تلاش‎ها برای ثبت عکس هوایی در ایران به سال 1335 خورشیدی برمی‎گردد. در این سال عکس هوایی با مقیاس 1:10000 تهیه شد. در دهه بعدی، یعنی در دهه 40 نیز فرایند عکس‏برداری هوایی از بخش‎های مختلف ایران از جمله کرمان با مقیاس 1:20000 شروع و همین کار طی دهه‎های بعدی نیز تکرار گردید.

ما اینجا در مپ اسکیل با تهیه عکس هوایی کرمان از دهه‎های مختلف و از منابع داخلی و خارجی به بزرگ‎ترین آرشیو عکس هوایی این استان و حتی کل ایران دسترسی داریم. در نتیجه اگر نیاز به عکس هوایی هر نقطه‎ای از کشور از جمله عکس هوایی زمین یا ملک خود در استان کرمان دارید می‎توانید این عکس را از ما در مپ اسکیل تهیه کنید.

اما عکس هوایی کرمان و سایر شهرها دقیقا به چه دردی می‎خورد؟ شما می‎توانید عکس هوایی کرمان را برای مصارف مختلفی استفاده کنید. برای مثال ارائه عکس هوایی به سازمان منابع ملی یا طبیعی برای پس گرفتن زمین یکی از این کاربردهاست. همچنین می‎توانید از عکس هوایی کرمان برای اثبات ادعای خود در دادگاه‎ها یا گرفتن سند برای ملک یا زمین قدیمی نیز استفاده کنید.

در حال حاضر ما اینجا در مپ اسکیل به عکس هوایی کل ایران از جمله استان کرمان دسترسی داریم. شما می‎توانید مختصات جغرافیایی به همراه دهه مدنظرتان را از طریق تلگرام، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید تا پس از استعلام رایگان، نتیجه را به شما اعلام کنیم. خوب است بدانید که سایر مراکز برای استعلام نیز هزینه جداگانه اخذ می‎کنند.

عکس هوایی شهرهای کرمان

ما در مپ اسکیل به جامع‎ترین آرشیو عکس هوایی کل ایران دسترسی داریم و طبیعتا استان کرمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. در هر جایی از استان کرمان که حضور داشته باشید می‎توانید به عکس هوایی آن دسترسی پیدا کنید. از جمله:

  • عکس هوایی کرمان
  • عکس هوایی شهر بابک
  • عکس هوایی فاریاب
  • عکس هوایی رفسنجان
  • عکس هوایی کوهبنان
  • عکس هوایی نرماشیر
  • عکس هوایی جیرفت
  • عکس هوایی بردسیر
  • عکس هوایی منوجان
  • عکس هوایی کهنوج
  • عکس هوایی قلعه گنج
  • عکس هوایی عنبر آباد

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مختصات جغرافیایی ملک یا زمین خود به همراه دهه‎ای که در نظر دارید را از طریق تلگرام، واتساپ یا ایتا برای ما ارسال کنید. ما بر خلاف سایر مراکز، خدمات استعلام رایگان داریم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مزایای خرید عکس هوایی کرمان

عکس هوایی کرمان در دهه‎های گذشته کاربردهای بسیاری دارد. اگر می‎خواهید که برای زمین یا ملک قدیمی خود سند دریافت کنید، عکس هوایی کرمان یکی از مدارک اصلی مورد نیاز شما خواهد بود.

همچنین در صورتی که سازمان منابع ملی یا منابع طبیعی زمین یا ملک شما را گرفته‎اند، نیاز است که از عکس هوایی کرمان به عنوان مدرک برای اثبات ادعای خود جهت گرفتن حق‎تان استفاده نمایید.

عکس هوایی کرمان برای موارد دیگری همچون کارشناسی دادگستری نیز لازم است. اما توجه داشته باشید که این عکس زمانی مورد پذیرش محاکم قضایی و سازمان‎های مختلف کشور از جمله جهاد کشاورزی، شرکت نفت، موسسات خاک‌شناسی، سازمان زمین‏شناسی، سازمان جنگل‎ها و مراتع و … قرار می‎گیرد که از سوی مراکز معتبر و رسمی تهیه شده باشد. از جمله دیگر کاربردها و مزایای عکس هوایی کرمان می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیدا کردن ملک قدیمی گمشده در کرمان با استفاده از عکس هوایی کرمان
  • استعلام اراضی کشاورزی در کرمان
  • تخمین قدمت یک ملک در کرمان
  • بررسی میزان تجاوز املاک همسایه با استفاده از عکس هوایی کرمان

از کجا عکس هوایی کرمان بخریم؟

در صورتی که قصد گرفتن حق خود از مراجع قضایی یا ارائه عکس هوایی کرمان به سازمان‎های مختلف را دارید، باید به مرکزی که این عکس را از آنجا تهیه می‎کنید نیز توجه ویژه‎ای داشته باشید. ما اینجا در مپ اسکیل به عنوان قدیمی‎ترین مرکز تهیه عکس و نقشه هوایی ایران، به بزرگ‎ترین و جامع‎ترین آرشیو کشور دسترسی داریم. همچنین نقشه و عکس هوایی تهیه شده توسط مجموعه ما کاملا مورد تایید سازمان‎های مختلف کشور است. از سویی دیگر خدماتی مانند استعلام و مشاوره رایگان نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نقشه هوایی کرمان بخریم یا عکس هوایی کرمان؟

یکی از سوالات همیشگی افراد مختلف و احتمالا شما این است که نقشه هوایی کرمان گزینه مناسب تری است یا عکس هوایی کرمان؟ در پاسخ به این پرسش مهم باید بگوییم که عکس هوایی کرمان و نقشه هوایی کرمان با یکدیگر تفاوت‎هایی دارند. همین تفاوت‎ها سبب شده تا کاربرد هر کدام از آن‎ها نیز با یکدیگر متفاوت باشد؛ در نتیجه نمی‎توانیم بدون بررسی شرایط بگوییم که کدامیک برای شما گزینه مناسب‎تری است. در ادامه به توضیح برخی از این تفاوت‎ها می‎پردازیم:

  • عکس هوایی کرمان سریع‎تر و با هزینه کمتر تهیه می‏شود اما نقشه هوایی اینطور نیست.
  • در عکس هوایی می‎توان به کاربری زمین‎های مختلف پی برد. برای مثال می‎توان استعلام زمین کشاورزی را انجام داد.
  • در عکس هوایی کرمان عوارض مرتفع مشخص خواهد شد اما در نقشه هوایی همه چیز قائم است.
  • از عکس هوایی می‎توان برای حفظ و نگهداری منابع ملی استفاده کرد اما نقشه هوایی چنین کاربردی ندارد.
  • عکس هوایی کرمان نیاز به تفسیر دارد.
  • عکس هوایی و نقشه هوایی هر دو برای حل مشکل تداخل ملکی گزینه مناسبی هستند.

به طور کلی نقشه هوایی کرمان اطلاعات مهندسی‎شده‎تر و پردازش‎شده در اختیار شما قرار می‎دهد. اما در برخی موقعیت‎ها عکس هوایی کرمان گزینه مناسب‎تری خواهد بود. در صورتی که هنوز هم نمی‎دانید که کدامیک از این موارد برای شما مناسب هستند می‎توانید با شماره‎های مندرج تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

خرید عکس هوایی کرمان از سازمان نقشه برداری کشور

سازمان نقشه‎برداری کشور یکی از عالی‎ترین نهادها در زمینه تهیه عکس هوایی کرمان است. شما می‎توانید از طریق آرشیو این سازمان به عکس هوایی بخش‎های مختلف کرمان دسترسی داشته باشید. اما برای تهیه عکس هوایی کرمان از این سازمان نیاز است که مدت زمان زیادی (حداقل 15 روز) در صف انتظار باشید. از سویی دیگر، سامانه این سازمان گاهی اوقات دچار کندی می‏شود و همین مسئله کار را کمی سخت خواهد کرد.

در صورتی که تمایل به خرید عکس هوایی کرمان از سازمان نقشه‎برداری کشور را دارید، می‎توانید از خدمات ثبت درخواست ما استفاده کنید. ما اینجا در مپ اسکیل به شما کمک خواهیم کرد تا عکس هوایی کرمان را از این سازمان دریافت کنید. کافیست با شماره‎های مندرج تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

خرید عکس هوایی کرمان از سازمان جغرافیایی ارتش

سازمان جغرافیایی ارتش یکی دیگر از راهکارهایی است که برای خرید عکس هوایی کرمان در اختیار دارید. با توجه به اینکه این سازمان، یک مجموعه نظامی است در نتیجه قوانین و مقررات خاص خود را دارد. برای مثال شما نمی‎توانید به این مرکز مراجعه حضوری داشته باشید. همچنین افراد حقیقی قادر به ارائه درخواست به این سازمان نخواهند بود؛ در نتیجه برای انجام این کار باید یک نامه از سوی یک شرکت داشته باشید. از سویی دیگر سازمان جغرافیایی ارتش در آرشیو خود به عکس هوایی کرمان در نیمه اول دهه 30 خورشیدی دسترسی ندارد.

چنانچه مایل به خرید عکس هوایی کرمان از سازمان جغرافیایی ارتش هستید، می‎توانید از خدمات مپ اسکیل در این زمینه استفاده کنید. کافیست با شماره‎های مندرج تماس بگیرید تا از کمک کارشناسان ما برخوردار شوید.

خدمات عکس هوایی کرمان مپ اسکیل

ما در مپ اسکیل تمام تلاش خود را می‎کنیم تا بهترین و باکیفیت‎ترین خدمات ممکن را به شما عزیزان عرضه کنیم. از جمله خدمات ما می‎توان به دسترسی داده‎های جهانی و خرید عکس هوایی از منابع خارجی، خدمات استعلام و مشاوره رایگان، سرعت بالا در ارائه عکس هوایی کرمان، بررسی رایگان سال‎های عکس‎برداری منطقه شما و ارائه بهترین و مقرون‎به‌صرفه‎ترین راهکارها، ارسال عکس هوایی به صورت مجازی و بدون نیاز به حضور شما و قیمت مناسب اشاره کرد.

همان‎طور که پیشتر اشاره کردیم، در سازمان‎های مختلف کشور، تهیه عکس هوایی کرمان و سایرها شهرها سختی‎های خاص خود را دارد و پروسه طولانی آن خسته‎کننده است. به همین دلیل در مپ اسکیل تمام تلاش خود را کرده‎ایم تا این فرایند را برای شما سریع و آسان کنیم. برای خرید عکس هوایی باید مراحل زیر را بپیمایید:

  • ارسال مختصات جغرافیایی زمین یا ملک خود به مپ اسکیل از طریق تلگرام، واتساپ یا ایتا
  • استعلام ملک یا زمین شما به صورت رایگان در مپ اسکیل
  • برآورد هزینه عکس هوایی کرمان و اعلام آن به شما
  • پس از تایید و پرداخت هزینه از سوی شما، عکس هوایی کرمان در اختیار شما قرار می‎گیرد.

قیمت عکس هوایی کرمان چقدر است؟

ما در مپ اسکیل عکس هوایی کرمان و سایر شهرهای ایران را نسبت به سایر مجموعه‎ها و سازمان‎ها با قیمت کمتر در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. با این حال نمی‎توان یک عدد ثابت و مشخص برای قیمت عکس هوایی کرمان در نظر گرفت؛ چرا که این مسئله به متراژ و کاربری ملک و همچنین نحوه دسترسی به آن بستگی دارد. در نتیجه امکان برآورد قیمت پیش از استعلام ملک یا زمین وجود ندارد.

شما می‎توانید مختصات جغرافیایی ملک یا زمین خود به همراه دهه مدنظرتان را از طریق پیام‎رسان‎های تلگرام، واتساپ یا ایتا برای کارشناسان ما ارسال کنید تا بعد از استعلام رایگان، قیمت عکس هوایی کرمان را به اطلاع شما برسانیم.

نتیجه گیری

اگر برای ملک یا زمین شما در کرمان مشکل قضایی ایجاد شده است، اگر قصد پس گرفتن زمین یا ملک از سازمان منابع ملی یا طبیعی را دارید، اگر می‎خواهید برای ملک قدیمی خود سند دریافت کنید، عکس هوایی کرمان یکی از مدارک مهم و ضروری برای شما خواهد بود. اما این عکس هوایی زمانی مورد تایید سازمان‎های مختلف کشور خواهد بود که از سوی مراکز معتبر تهیه شده باشد. ما در مپ اسکیل به عنوان یک مرکز رسمی آماده ارائه عکس هوایی کرمان در سریع‎ترین زمان ممکن، با قیمت مناسب، در مقیاس مطلوب و با کیفیت دیجیتال هستیم.

عکس هوایی کرمان چیست؟

عکس هوایی کرمان، تصاویری هوایی است که به وسیله دوربین های مخصوص و از راه دور از زمین گرفته می شود.

از کجا عکس هوایی کرمان بخریم؟

شما می توانید عکس هوایی کرمان را از جامع ‎ترین آرشیو عکس هوایی ایران یعنی مپ اسکیل خریداری کنید.

هزینه عکس هوایی کرمان چقدر است؟

هزینه عکس هوایی کرمان به متراژ، کاربری و نحوه دسترسی به منطقه بستگی دارد و پس از استعلام ملک یا زمین برآورد می‏شود.

بازه زمانی تحویل عکس هوایی کرمان در مپ اسکیل چند روزه است؟

ما در مپ اسکیل تلاش می ‏کنیم تا عکس هوایی کرمان را در سریع ‎ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهیم.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت اخذ راهنمایی درباره محصولات رایگان فقط از طریق دیدگاه اقدام نمایید. جهت مشاوره در موارد دیگر مانند سفارش پروژه، درخواست همکاری ، مشاوره در خرید از راه های زیر می تواند اقدام نمایید.


ایمیل:     info@mapscale.ir


02128423013
مشاور:


09120448336
واتساپ:


 

آخرین آموزش ها
بیشتر بخوانید
نوشتهٔ پیشین
عکس هوایی خراسان شمالی
نوشتهٔ بعدی
عکس هوایی ایلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نیاز به پشتیبانی دارید؟ در خدمتیم...
×
پشتیبانی واتساپ Whatsapp chat
پشتیبانی تلگرام Whatsapp chat
2 +