عکس هوایی ایلام

عکس هوایی

ایلام با اینکه در ناحیه کوهستانی و نیمه‎گرم کشور قرار گرفته، اما به دلیل طبیعت نیمه ‎مرطوب خود یکی از استان‎های جنگلی ایران است. شمال این استان زمستان‎های سرد دارد و کوهستان بخش قابل توجهی از آن را به خود اختصاص داده. با این حال دشت‎های جنوبی آن تابستان‎های گرمی را تجربه می‎کند. بر اساس آخرین سرشماری انجام شده در سال 1395 این استان بیش از 580 هزار نفر جمعیت دارد.

شاید برای‎تان جالب باشد اگر بدانید که نماد این استان، کوه قلاقیران است که در شهرستان چوار جای گرفته. اگر شما هم به دنبال تهیه عکس هوایی ایلام هستید، با این نوشته از مپ اسکیل همراه باشید. ما در این نوشتار به مزایا، کاربردها و نحوه دسترسی به عکس هوایی ایلام اشاره خواهیم کرد.

عکس هوایی ایلام چیست؟

آیا تا به حال این موضوع فکر کرده‎اید که عکس هوایی ایلام اصلا چیست و چرا از آن استفاده می‎شود؟ همه ما در کودکی و در درس جغرافیا با مفهوم عکس هوایی آشنا شدیم. این روزها هم به کمک اپلیکیشن‎های مسیریاب می‎توانیم به عکس هوایی ایلام یا هر جای دیگری از ایران و جهان دسترسی داشته باشیم.

واقعیت این است که نخستین بار، در سال 1335 خورشیدی تجهیزات مورد نیاز برای عکس‎برداری هوایی در ایران آغاز شد. طی این کار، دوربین‎های خاصی به هواپیما یا ماهواره‎ها متصل می‎شدند و پس از رسیدن به یک ارتفاع خاص، از محدوده مدنظر عکس می‎گرفتند. هر چقدر که فاصله دوربین از زمین بیشتر می‏شد، مقیاس آن افزایش می‎یافت؛ چرا که محدوده بیشتری از زمین را پوشش می‎داد. طبیعی است که هرچقدر این ارتفاع و مقیاس بیشتر می‎شد، به جزئیات کمتری می‎توانستیم دسترسی داشته باشیم.

فرایند عکس‎برداری هوایی از سطح زمین و تمامی استان‎های ایران از دهه 30 تا به الان تکرار و در آرشیو‎های خاصی جمع‎آوری شد. حالا ما اینجا در مپ اسکیل مفتخریم اعلام کنیم که با خریداری تمامی این آرشیو‎ها از منابع داخلی و خارجی می‎توانیم عکس هوایی ایلام و کلیه شهرها و استان‎های کشور را در اختیار شما قرار دهیم. شما می‎توانید از این عکس‎ها برای پس گرفتن زمین از منابع ملی و طبیعی، کارشناسی دادگستری، گرفتن سند برای ملک قدیمی و مواردی از این قبیل استفاده کنید.

خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که ما در مپ اسکیل تنها مجموعه در ایران هستیم که به عکس هوایی شهرهای مرزی ایران دسترسی داریم. با توجه به اینکه استان ایلام، یکی از مهم‎ترین استان‎های مرزی کشورمان است، در نتیجه شما می‎توانید به عکس هوایی ایلام در هر کجای آن دسترسی داشته باشید. ما در مپ اسکیل برای تبدیل عکس هوایی آنالوگ به عکس هوایی دیجیتال از اسکنرهای قدرتمند استفاده می‎کنیم تا بیشترین کیفیت حاصل شود.

عکس هوایی شهرهای ایلام

آیا فکر می‎کنید که آرشیو عکس هوایی ایلام در مپ اسکیل محدود به شهرهای مرکزی و مهم آن است؟ در پاسخ باید بگوییم که خیر! حتی اگر ملک و زمین شما در بخش‎های دورافتاده استان ایلام هم باشد، می‎توانیم عکس هوایی آن را در اختیار شما قرار دهیم. از جمله این مناطق می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عکس هوایی دهلران
  • عکس هوایی آبدانان
  • عکس هوایی هلیلان
  • عکس هوایی چوار
  • عکس هوایی بدره
  • عکس هوایی چرداول
  • عکس هوایی ملکشاهی
  • عکس هوایی ایوان
  • عکس هوایی مهران

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مختصات جغرافیایی ملک و زمین خود در ایلام را به همراه دهه مدنظرتان از طریق پیام‎رسان‎های واتساپ، تلگرام یا ایتا برای ما در مپ اسکیل ارسال کنید. فرایند استعلام در مپ اسکیل بر خلاف بسیاری از مراکز دیگر کاملا رایگان است و در سریع‎ترین زمان ممکن نتیجه به شما اعلام خواهد شد.

مزایای خرید عکس هوایی ایلام

برخلاف تصور عموم مردم، عکس هوایی ایلام از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است. برای مثال اگر سازمان منابع ملی یا سازمان منابع طبیعی زمین یا ملک شما را گرفته باشد، شما می‎توانید به کمک عکس هوایی ایلام، حق ضایع‎شده‎ی خودتان را پس بگیرید. همچنین عکس هوایی ایلام برای کارشناسی دادگستری و ارائه به جهاد کشاورزی نیز مفید خواهد بود.

از سویی دیگر، عکس هوایی ایلام که در دهه‎های گذشته گرفته شده است می‎تواند به پیدا شدن ملک گمشده، گرفتن سند برای ملک قدیمی، استفاده برای حل مشکل تداخلات و تعارضات ملکی، استخراج نقاط ارتفاعی،  حفظ و نگهداری منابع ملی و استفاده در تمام پروژه‎های مهندسی مفید باشد.

اما تمام این مزایا زمانی شامل حال شما خواهد بود که عکس هوایی ایلام را از یک مرکز معتبر و رسمی تهیه کنید. به این دلیل که سازمان‎های مختلف کشور از جمله مراجع قضایی، سازمان منابع ملی، سازمان منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، شرکت نفت، سازمان اکتشاف معادن، سازمان جنگل‎ها و مراتع کشور و هر سازمان دولتی دیگری، عکس هوایی ایلام را تنها از مجموعه‎های معتبر می‎پذیرد. در غیر این صورت، کل زحمات و هزینه‎های شما تلف خواهد شد.

از کجا عکس هوایی ایلام بخریم؟

اگر به دنبال خرید عکس هوایی ایلام هستید، لازم است که این عکس‎ها را از یک مرجع معتبر و مورد تایید محاکم قضایی و سازمان‎های مختلف کشور تهیه کنید؛ در غیر این صورت عکس هوایی‎تان پذیرفته نمی‏شود. از سویی دیگر مقیاس خوب عکس هوایی، استفاده از اسکنرهای 21 میکرونی در تبدیل عکس آنالوگ به دیجیتال، آرشیو قدرتمند، دسترسی به عکس هوایی شهرهای مرزی و … در انتخاب یک مرکز اهمیت دارد. ما در مپ اسکیل به عنوان یک مجموعه معتبر همه ویژگی‎های مذکور را داریم و  آماده خدمت‎رسانی به شما عزیزان هستیم. کافیست با شماره‎های مندرج تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

نقشه هوایی ایلام بخریم یا عکس هوایی ایلام؟

برای اینکه بتوانید در مراجع قضایی یا سازمان‎های مختلف کشور حق خودتان را بگیرید باید بدانید که نقشه هوایی ایلام برای‎تان مناسب‎تر است یا عکس هوایی ایلام؟ خوب است بدانید که گاهی عکس هوایی ایلام و گاهی نقشه هوایی ایلام برای شما مناسب است. همچنین در برخی موارد نیاز است که شما هر دو یعنی هم نقشه و هم عکس هوایی ایلام را در اختیار داشته باشید. در ادامه برخی از تفاوت‎های این دو مورد را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد:

  • شما برای پس گرفتن زمین از سازمان منابع ملی و طبیعی نیاز به عکس هوایی ایلام دارید نه نقشه هوایی.
  • عکس هوایی ایلام یک نسخه خام از نقشه هوایی است و اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می‎دهد.
  • عکس هوایی می‎تواند عوارض مرتفع را به خوبی به شما نشان دهد.
  • از عکس هوایی ایلام می‎توان برای تشخیص قدمت یک ملک استفاده کرد.
  • عکس هوایی ایلام به پیدا کردن ملک گمشده در دهه‎های گذشته کمک می‎کند.
  • عکس هوایی ایلام به تشخیص تجاوز املاک همسایه کمک خواهد کرد.
  • عکس هوایی دارای سیستم مختصاتی نبوده و شمال جغرافیایی در آن مشخص نیست.
  • تهیه عکس هوایی ایلام به هزینه و قیمت کمتری نسبت به نقشه هوایی ایلام نیاز دارد.
  • عکس هوایی ایلام نیاز به تفسیر توسط یک شخص کارشناس دارد.

خرید عکس هوایی ایلام از سازمان نقشه برداری کشور

یکی از روش‎های تهیه عکس هوایی، استفاده از خدمات سازمان نقشه‎برداری کشور است. اما خوب است بدانید که برای تهیه عکس هوایی ایلام از این سازمان باید کمی صبر داشته باشید؛ به این دلیل که عموما نیاز است که بیش از 15 روز در صف انتظار باشید. به طور کلی خرید عکس هوایی ایلام از سازمان نقشه‎برداری کشور یک سری نیازمندی‎های خاص دارد که باید از آن‎ها آگاه باشید.

در صورتی که می‎خواهید عکس هوایی ایلام را از سازمان نقشه‎برداری کشور تهیه کنید، ما در مپ اسکیل می‎توانیم به شما کمک کنیم. خدمات اختصاصی ما در زمینه ثبت درخواست از سازمان نقشه‎برداری کشور، می‎تواند در این زمینه راهگشای شما باشد.

خرید عکس هوایی ایلام از سازمان جغرافیایی ارتش

یکی دیگر از روش‎های تهیه عکس هوایی ایلام، استفاده از خدمات سازمان جغرافیایی ارتش است. با توجه به اینکه سازمان جغرافیایی ارتش یک مجموعه دولتی و نظامی است، دارای قوانین، بایدها و نبایدهای خاص خود است و شما باید پیش از اقدام به خرید از این بایدها و نبایدها مطلع باشید. برای مثال یکی از این قوانین مربوط به الزام وجود نامه از سوی یک شرکت معتبر برای دریافت عکس هوایی ایلام است؛ در نتیجه به عنوان یک فرد حقیقی قادر به ارائه درخواست به سازمان جغرافیایی ارتش نخواهید بود.

در صورتی که تمایل به خرید عکس هوایی ایلام از سازمان جغرافیایی ارتش دارید، ما اینجا در مپ اسکیل می‎توانیم به شما کمک کنیم. کارشناسان ما به دلیل آشنایی با فرایند ارائه درخواست از سازمان جغرافیایی ارتش می‎توانند انجام این کار را برای شما ساده‎تر و سریع‎تر کنند. کافی است با شماره‎های مندرج تماس بگیرید و از خدمات ما در این زمینه آگاه شوید.

خدمات عکس هوایی ایلام مپ اسکیل

ما در مپ اسکیل ادعای بهترین بودن نداریم؛ چرا که بهترین هستیم! مپ اسکیل به عنوان تنها مرجع عکس و نقشه هوایی شهرهای مرزی ایران، می‎تواند نیازهای شما در این زمینه را در سریع‎ترین زمان ممکن رفع کند. از سویی دیگر، با توجه به طولانی بودن پروسه خرید عکس هوایی از مجموعه‎های دیگر مانند سازمان جغرافیایی ارتش و سازمان نقشه‏برداری کشور، تمام تلاش خود را کرده‎ایم تا این فرایند برای شما در نهایت سادگی و سهولت انجام شود. مراحل خرید عکس هوایی ایلام از مپ اسکیل به شرح زیر خواهد بود:

  • ابتدا مختصات جغرافیایی ملک‎تان در ایلام را از طریق واتساپ، تلگرام یا ایتا برای ما در مپ اسکیل ارسال کنید.
  • استعلام ملک شما به صورت کاملا رایگان توسط تیم پشتیبانی ما انجام داده می‎شود.
  • قیمت عکس هوایی ملک یا زمین شما محاسبه و به شما اعلام می‏شود.
  • بعد از اینکه تایید و پرداخت از سوی شما انجام شد، عکس هوایی ایلام در اختیار شما قرار می‎گیرد.

قیمت عکس هوایی ایلام چقدر است؟

ما در مپ اسکیل تمام تلاش خود را بر آن داریم تا هزینه‎های مربوط به تهیه عکس هوایی ایلام و سایر شهرها و استان‎ها را تا حد ممکن کاهش دهیم. شما با یک مقایسه ساده می‎توانید متوجه شوید که قیمت اعلامی از سوی ما در مپ اسکیل، کمتر از هر سازمان و مجموعه دیگری است.

اما باید به اطلاع شما برسانیم که هیچ قیمت ثابت و مشخصی برای عکس هوایی ایلام وجود ندارد. در واقع ما قادر به تخمین قیمت پیش از استعلام ملک یا زمین شما نیستیم. به همین منظور می‎توانید از خدمات رایگان ما در زمینه استعلام استفاده کنید. کافی است که مختصات جغرافیایی‎تان به همراه دهه مدنظر را برای ما از طریق واتساپ، تلگرام یا ایتا ارسال کنید تا نتیجه را به شما اعلام نماییم.

نتیجه گیری

این روزها  درخواست برای دریافت عکس هوایی ایلام یکی از رایج‎ترین درخواست‎های موجود در مجموعه ما یعنی مپ اسکیل است. در صورتی که شما هم نیاز به عکس هوایی ایلام دارید، ما اینجا به عنوان بزرگ‎ترین و جامع‎ترین آرشیو نقشه و عکس هوایی کل ایران خصوصا استان ایلام در کنار شما هستیم. ما در آرشیو خود به عکس هوایی ایلام در تمامی نقاط آن دسترسی داریم. همچنین به عنوان تنها مجموعه‎ای که شهرهای مرزی را هم در آرشیو خود دارد، مشغول فعالیت هستیم. کافیست با شماره‎های مندرج تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. مشاوران ما آماده پاسخگویی هستند!

عکس هوایی ایلام چیست؟

عکس هوایی ایلام، مجموعه تصاویری است که به وسیله دوربین های متصل به هواپیما یا ماهواره از سطح استان ایلام گرفته شده است.

از کجا عکس هوایی ایلام بخریم؟

شما می‎توانید عکس هوایی ایلام را از مجموعه ما یعنی مپ اسکیل تهیه کنید.

هزینه عکس هوایی ایلام چقدر است؟

هزینه عکس هوایی ایلام یک عدد ثابت نیست؛ به همین خاطر پس از استعلام ملک یا زمین شما می‎توانیم قیمت آن را اعلام کنیم.

بازه زمانی تحویل عکس هوایی ایلام در مپ اسکیل چند روزه است؟

ما در مپ اسکیل مراحل خرید عکس هوایی ایلام را کوتاه و ساده ‎تر از همیشه کرده‎ ایم و عکس هوایی ایلام را در اسرع وقت در اختیار شما قرار می ‎دهیم.

لطفا امتیاز دهید!

جهت اخذ راهنمایی درباره محصولات رایگان فقط از طریق دیدگاه اقدام نمایید. جهت مشاوره در موارد دیگر مانند سفارش پروژه، درخواست همکاری ، مشاوره در خرید از راه های زیر می تواند اقدام نمایید.


ایمیل:     info@mapscale.ir


02128423013
مشاور:


09120448336
واتساپ:


 

آخرین آموزش ها
بیشتر بخوانید
عکس هوایی

عکس هوایی لرستان

استان لرستان که در غرب ایران قرار گرفته است، از چهل هزار سال پیش محل زندگی اقوامی بوده که هویت آن‎ها شناخته‎ شده نیست. بررسی‎های باستان‏شناسی نشان داده که…
بیشتر بخوانید
عکس هوایی

عکس هوایی کرمان

کرمان به عنوان پهناورترین استان ایران، در گذشته‎های دور با نام‎هایی همچون بوتیا و کارامانیا نیز شناخته می‏شد. این استان از لحاظ جمعیت، رتبه نهم کشور را به خود…
بیشتر بخوانید
نوشتهٔ پیشین
عکس هوایی کرمان
نوشتهٔ بعدی
عکس هوایی بوشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نیاز به پشتیبانی دارید؟ در خدمتیم...
×
پشتیبانی واتساپ Whatsapp chat
پشتیبانی تلگرام Whatsapp chat
2 +