نقشه هوایی تبریز

نقشه هوایی

یکی از شهرهای مهم کشور عزیزمان که میزان درخواست عکس هوایی و نقشه هوایی در آن به نسبت زیاد می باشد، شهر تبریز است که از عکس هوایی و نقشه هوایی تبریز برای استناد در مراجع ذیربط استفاده می شود. برای مثال اگر ملک شما در منابع طبیعی، بنیاد مسکن و… قرار دارد و مایل به پس گرفتن زمین هستید، بدون شک عکس هوایی و نقشه هوایی تبریز می تواند پر کاربرد ترین و معتبر ترین مدرکی باشد که به آن استناد کنید و از این طریق اقدام به پس گرفتن زمین و ملک خود نمایید.

از این رو اگر ساکن تبریز هستید و بنابر دلایل مختلفی نیاز به عکس هوایی و نقشه هوایی تبریز دارید، می توانید هر دو را از مجموعه مپ اسکیل تهیه نمایید و در مراجعه ذیربط به عنوان مدرک محکمه پسند استفاده نمایید تا به نتیجه ای که انتظار آنرا دارید، برسید. اما چگونه نقشه هوایی تبریز را خریداری کنیم؟ برای خریداری نقشه هوایی تبریز می توانید این گزارش از مپ اسکیل را مطالعه نمایید تا بصورت کامل با این موضوع آشنا شوید.

نقشه هوایی تبریز چیست؟

شهر تبریز یکی از کلان شهر های مهم کشورمان است که از ژئوپولیتیک مخصوصی برخوردار است و نقشه های هوایی در این شهر اهمیت بسزایی دارند که مهم ترین کاربرد آنها در مراجعی اعم از منابع ملی، منابع طبیعی، بنیاد مسکن و… است. به عبارتی نقشه هوایی تبریز حاصل یک سری از سلسله مراتب و عملیات های مهندسی اعم از کارتوگرافی بر روی عکس های هوایی است تا به جزئیات لازم و کافی در خصوص ملک خود در دهه های قبلی دسترسی پیدا کنید. اما فرآیند تهیه نقشه هوایی تبریز چگونه است؟

خرید نقشه هوایی تبریز مپ اسکیل
خرید نقشه هوایی تبریز

برای تهیه نقشه هوایی تبریز در ابتدا شما باید مختصات ملک و زمین خود را از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09120448336 برای کارشناسان مپ اسکیل به همراه دهه مدنظر خود ارسال نمایید تا ما استعلامات لازم را انجام دهیم و اطلاع دهیم که عکس هوایی ملک شما در چه بازه های زمانی در آرشیو جامع و کامل مپ اسکیل وجود دارند. پس از آنکه ما بازه زمانی مشخصی را به شما اطلاع دادیم، در ابتدا باید عکس هوایی ملک شما در دهه و سال مشخص شده از جانب شما استخراج گردد.

اینک باید عکس هوایی ملک شما در هر مقیاسی توسط کارشناس تحت یکسری عملیات مهندسی مانند کارتوگرافی، فتوگرامتری و… قرار گیرد تا نقشه هوایی جامعی از ملک شما تهیه شود. لازم به ذکر است که جزئیات در نقشه هوایی به دلیل عملیات مهندسی انجام شده، بسیار واضح تر از عکس هوایی هستند؛ به همین دلیل اگر مایل هستید تا اسناد و مدارک شما دقت بالایی داشته باشند و در دادگاه بدون هر گونه محدودیتی آنرا ارائه دهید، می توانید نقشه هوایی ملک خود را در تبریز تهیه و ارائه کنید تا از این طریق سریع تر به نتیجه دلخواه خود برسید.

کارشناسان ما در مجموعه مپ اسکیل آماده ارائه هرگونه خدمات مرتبط با عکس هوایی و نقشه هوایی شهر تبریز مطابق موقعیت جغرافیایی خواسته شده شما هستند. از این رو می توانید با کارشناسان ما در مپ اسکیل در ارتباط باشید تا هم مشاوره رایگان به شما ارائه گردد و هم اینکه نیاز شما در اسرع زمان بر طرف شود.

نکته: نقشه هوایی تبریز با عکس هوایی تبریز تفاوت های چشمگیری دارد و این در حالی است که معمولا عکس هوایی و نقشه هوایی یک عنوان با یک معنا شناخته می شود!

از کجا نقشه هوایی تبریز خریداری کنیم؟

اگر به هر دلیلی نیاز به نقشه هوایی تبریز دارید، باید از مجموعه ای خریداری نمایید که بتواند اسناد و مدارکی را به شما ارائه دهد تا بتوانید از آن به عنوان یک مدرک معتبر در مراجعه قانونی و قضایی استفاده نمایید. با این وجود اولین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که برای تهیه نقشه هوایی تبریز باید از طریق مراجعی اقدام نمایید که مدارک معتبر و محکمه پذیر را به شما ارائه می کنند. از این رو لازم به ذکر است که مپ اسکیل به عنوان یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت ها در این زمینه است و اسنادی که توسط مجموعه مپ اسکیل به شما ارائه می شوند، به عنوان مدرک معتبر در مراجع ذیربط هستند.

بازه زمانی ارسال نقشه هوایی در مپ اسکیل با توجه به منابع و آرشیو جامع، کمترین میزان ممکن است.

نقشه هوایی شهرهای تبریز

آیا محدودیتی در خصوص نقشه هوایی شهرهای مختلف تبریز وجود دارد؟ لازم به ذکر است که نقشه هوایی تمام کشور در آرشیو مپ اسکیل در دهه های مختلف وجود دارند و ما محدودیتی در خصوص یک یا چند شهر نداریم و به همین دلیل اگر در هر شهر از تبریز ساکن هستید، می توانید صرفا از طریق ارسال مختصات جغرافیایی ملک خود، نقشه هوایی و عکس هوایی را از مجموعه مپ اسکیل دریافت نمایید.

برای مثال اگر مایل به دریافت نقشه هوایی ملک خود در دهه 40 هستید، در ابتدا مختصات ملک خود را برای کارشناسان ما ارسال می کنید و ما از آرشیو جامع مپ اسکیل بررسی خواهیم کرد که نقشه هوایی ملک شما در کدام یک از سال های دهه 40 در سامانه ما موجود است. پس از انجام بررسی های لازم، با شما تماس گرفته خواهد شد.

جهت استعلام عکس هوایی و نقشه هوایی ملک خود در مپ اسکیل نیازی به پرداخت هزینه نیست؛ ما بصورت رایگان انجام خواهیم داد.

کاربرد خرید نقشه هوایی تبریز

در قسمت بالا بصورت مختصر با برخی از کاربردهای نقشه هوایی تبریز آشنا شدید و اما در این بخش قصد داریم شما را با مهم ترین و اصلی ترین کاربردهای خرید نقشه هوایی تبریز آشنا سازیم تا بتوانید با دیدگاه بهتری اقدام به خرید نمایید.

1. تعیین موقعیت جغرافیایی ملک قدیمی در تبریز

گاهی اوقات ممکن است یک سند قدیمی داشته باشید و از موقعیت دقیق آن مطلع نباشید. با این وجود راهکار چیست؟ از کجا بفهمیم که ملک قدیمی تصاحب شده است یا خیر؟! در این مواقع بهترین و سریع ترین راهکار ممکن که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم این است که اقدام به تهیه نقشه هوایی از ملک خود نمایید که از این طریق موقعیت جغرافیایی ملک قدیمی شما مشخص خواهد شد و قابل استناد نیز است.

2. تعیین مختصات نقشه UTM ملک در تبریز

از کاربردهای دیگر نقشه هوایی تبریز می توان به تعیین مختصات نقشه UTM ملک در تبریز اشاره کرد که حائز اهمیت است.

3. تعیین قدمت بنا

اگر در خصوص قدمت ملک خود اطلاعات کافی در دست ندارید، تنها کافی است با تهیه نقشه هوایی از قدمت آن مطلع شوید.

4. جانمایی پلاک ثبتی ملک در تبریز

از پرکاربردترین اهداف استفاده از نقشه هوایی تبریز، جانمایی پلاک ثبتی است؛ به صورتی که با در دست داشتن نقشه هوایی از محل دقیق پلاک ثبتی مطلع شده و حدود اربعه ملک خود را می توانید تعیین کنید. جانمایی پلاک ثبتی از پیش شرط های اساسی برای تهیه نقشه UTM است و بدون آگاهی از آن امکان ارائه نقشه UTM برای شما وجود نخواهد داشت.

توجه: برای جانمایی پلاک ثبتی ملک در تبریز، نقشه هوایی لازم است، اما کافی نیست.

هزینه نقشه هوایی تبریز

هزینه نقشه هوایی تبریز چند تومان است؟ چقدر باید برای خرید نقشه هوایی تبریز هزینه کرد؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که این یک سوال کلی است و ما نمی توانیم به شما یک عدد را به عنوان هزینه نقشه هوایی تبریز مشخص کنیم. چرا؟ هزینه نقشه هوایی ملک شما در تبریز براساس معیارهای مختلف تعیین می شود و این گونه نیست که برای خرید نقشه هوایی در هر نقطه از تبریز یک هزینه مشخصی را پرداخت نمایید.

از این رو از مهم ترین و اصلی ترین معیارها در زمینه خرید نقشه هوایی تبریز می توان به موارد ذیل اشاره نمود که عبارتند از:

  1. کاربری ملک در تبریز.
  2. متراژ ملک در تبریز.
  3. دسترسی به ملک.
خرید نقشه هوایی تبریز
خرید نقشه هوایی تبریز از مپ اکسیل

خرید نقشه هوایی تبریز از مپ اسکیل

مپ اسکیل به عنوان قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت در زمینه عکس هوایی و نقشه هوایی می باشد و تمام خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم، توسط کارشناسان با تجربه انجام می شود که هم خدمات با دقت 100 درصدی به شما ارائه می شود و هم اینکه هزینه های اضافی شما حذف خواهند شد! بنابراین برای تهیه نقشه هوایی تبریز در ابتدا مختصات ملک را برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا استعلامات لازم و کافی صورت گیرد و با تائید شما در اسرع زمان پروسه تهیه نقشه هوایی ملک آماده و ارسال گردد.

جهت ثبت درخواست خود می توانید از طریق شماره های 0212842301309120448336 اقدام کنید؛ تیم پشتیبانی مپ اسکیل آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

نتیجه گیری

در صورتی که نیاز به عکس هوایی و نقشه هوایی تبریز دارید، در ابتدا باید به یک مرکز مجاز و معتبر مراجعه کنید تا مدرکی که به شما ارائه می دهد معتبر باشد و بتوانید از آن در محاکم قضایی و… استفاده کنید. مپ اسکیل به عنوان قدیمی ترین و معتبر ترین مرکز در این زمینه می باشد که شما با استفاده از خدمات تخصصی کارشناسان ما می توانید رای دادگاه را به نفع خود تغییر دهید. از این رو ما آماده ارائه خدمات تخصصی به شما هستیم و می توانید بر روی تخصص و هنر کارشناسان ما حساب کنید.

نقشه هوایی تبریز چیست؟

به نقشه های قدیمی گفته می شود که با استفاده از عکس هوایی تبریز بدست آمده اند.

از کجا نقشه هوایی تبریز را خریداری کنیم؟

برای خرید نقشه هوایی تبریز می توانید از مپ اسکیل به عنوان قدیمی ترین شرکت در این زمینه اقدام کنید.

هزینه نقشه هوایی تبریز چقدر است؟

هزینه تهیه نقشه هوایی تبریز براساس معیارهای مختلف برآورد و سپس اعلام خواهد شد.

بازه زمانی تحویل نقشه هوایی تبریز در مپ اسکیل چند روزه است؟

در اسرع زمان پروسه تهیه نقشه هوایی تبریز براساس مختصات جغرافیایی و دهه مدنظرتان آماده و ارائه خواهد شد.

4.4/5 - (7 امتیاز)

جهت اخذ راهنمایی درباره محصولات رایگان فقط از طریق دیدگاه اقدام نمایید. جهت مشاوره در موارد دیگر مانند سفارش پروژه، درخواست همکاری ، مشاوره در خرید از راه های زیر می تواند اقدام نمایید.


ایمیل:     info@mapscale.ir


02128423013
مشاور:


09120448336
واتساپ:


 

آخرین آموزش ها
بیشتر بخوانید
نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نیاز به پشتیبانی دارید؟ در خدمتیم...
×
پشتیبانی واتساپ Whatsapp chat
پشتیبانی تلگرام Whatsapp chat
2 +